Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med datorn

Postat av Croweats den 22 Mars 2009, 18:28
2 kommentarer · 135 träffar
Hej, jo nu är det så att jag lyckades få virus på datorn och så började jag virusskanna, jag hittade 3-4 virus i windowsfilerna, tog bort dem och så, lagget försvann men istället så försvann internet, när jag trycker på att gå in på battlenet exempel så står det som att jag inte har min kabel i, med firefox så blir sidan bara helt blank.

Jag virusskannade säkert 10 ggr så hittade inga fler virus, jag använde mig av AVAST, men innan internet dog så kom det upp ett meddelande att nånting med AVAST downloader eller någonting inte fungerade som det skulle vilket gjorde att internet exempel blockades eller något liknande, så jag tog bort avast helt från datorn men internet fungerar fortfarande inte, har använt mig av både trådlöst och standard, fungerar inte i något av fallen.

Sedan så har jag försökt formatera datorn men det är en bärbar så det har blivit lite problem, när jag startar med skivan så låter jag den ladda och så, men sedan när det ska börjas så får jag bluescreen, så jag kommer inte förbi det, försökt flera gånger, även försökt att koppla i en extern hårddisk men då sitter den i USB:n och startar inte som första hårddisk eller vad man ska säga, sedan så har jag försökt att köra en systemåterställning men det har inte heller fungerat, den har liksom kört klart, datorn har restartats och allting men sen när det ska stå typ: systemåterställningen har lyckats bla bla så står det att det inte gick och att inga filer ändrats etc.

Så snälla fragbite, flertal problem här men egentligen bara ett som behövs fixas för stunden, internet grejen, så ge mig lösningar, gjort allt jag kan.

Några andra sätt att fixa detta skulle uppskattas också, kan lämna in den men jag vill inte riktigt det

Tack på förhand Mvh Bourne

Effektivaste virusprogrammet?

11 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

2 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar