Tjo. Jag har nu ett problem här. Jag har laddat ner ett album, men saken e de att... Jag vill inte ha EN stor låt med alla låtarna på. Så de blir som ett "Rött Band" Jag vill kunna dela upp låtarna en och en. Så dom blir som en track.
Måste hitta ett program som kan lösa detta åt mig, för att jag orkar inte mer nu.
Någon som kan ge några bra förslag på sånna program? Tack på förhand.
Men till er som klagar över ryssar osv, har ni inga kompisar som spelar? Känns ju lite skumt. Men det är klart det blir roligare om även motståndarna är dugliga.
Har snackat ihop oss med fler folk och vi siktar på att göra detta större än vad vi siktade på innan.
#2 Visst har man det men om dem inte är online? :)
Svenskar i Dota/HoN är riktigt arroganta och alla tror att de är l33t.
Det kommer alltid finnas idioter överallt; men gör du det mer "familjärt", att alla som lirar där känner till varandra etc så blir det minst idioter antagligen. Varför inhouse är bra.
Har inte fått tag på en nyckel ännu, om någon har en över pma mig så kanske vi kan komma fram till något.
ONT: bra iniativ
Vi ska försöka göra det bästa utav detta samt som vi kommer försöka göra förenklingar också så att det blir lättare för alla att kunna delta i spel som startas!
Sen att svenskar är lite mer "jag är bäst et.c" är väl för att vi är mer engagerade än alla andra tror jag och där med vill vara bäst.
Vill även nämna att det möjligen kan bli Nordic istället för enbart Sweden då DotA2 communityn i Sverige inte är så jätte stort för tillfället.
:)
Är ni på något skönt lir utan att vara alltför exklusiva kan ni komma till min teamspeak. ip: pony.mine.nu / qvazzler.mine.nu
Mvh,
Q