HEJ!!
Joo det er sa att vi sitter och lanar och ar 5Pers i samma natverk och alla ar inne i irc .. da drog min brorsa in en klon fran hans data och over 5Pers i kanalen sa Dampar det ju da vi akte ut! och kommer inte in igen ,, Vi ska spela cup final snart och det e ju bra om irc funkar da... Tacksam for svar :) hare bra // Revir
Mannen.
Tillskott: www.gymgrossisten.se
Gymgrossisten är online, sa Ej onlineköp.
Men blev faktiskt lite sugen på Anabolic Halo.
Funkar verkligen Anabolic Halo ?
Nej.
Haha, jag har noll koll! ;)
Ska du inte köpa persiennglasögon också? Då kommer du ser ut som en riktig 80-talsskurk.
Träna grepp istället så slipper ni skämma ut er med handskar.
#0 Skit i handskar för helvete. Klarar du inte att hålla i vikterna du kör med får du väl träna underarmar...
www.gymgrossisten.se
#21 Skämma ut er? Du är ju bara pinsam. Vissa får blåsor på knölarna på handflatorna typ vad det nu kallas, bla. jag. Därför kör jag med handskar.
Bara jag som får blåsor i händerna av att gymma mycket ? :P
Så bara för att du nyss börjat på gym och har lyckats "slita" ut dina händer så du har svårt att spela wow så haru bara failat...
Men okej om man har det för att det är "skönt" så...
Ger stöd åt handlederna, riktigt skönt när man kör fria vikter mm.
http://data.fuskbugg.se/skalma n01/-DSC02704.JPG
Kostade 169kr i butik i Lund tror jag. Hardcore Wrapgloves
Sen angående tillskott så är det väl
Whey80, Gainer Pro och Kreatin som gäller för din del.
Gymgrossisten.com
Asså du gör ett misstag , du behöver inte använda dom om du inte lyfter riktigt tungt, och med dom där armarna så ser du inte ut att lyfta såpass tungt att behöva stöd utan du skulle nog tjäna mera på att träna upp armarna utan och sedan när dom verkligen behövs så kan du använda dom..
Kostar ungefär lika bra och ger stöd åt handlederna, riktigt grymt.
Och är verkligen inte det du tror mig vara :)
Kör oftast så tungt jag kan på alla mina pass och uppskattar verkligen de inbyggda skydden, fungerar utmärkt som vanligt träningshandskar med. Får duktigt ont i handleder ibland när man kör vissa bicepsövningar bla. och tung bänk.
Så jag glädjer mig när det lindrar smärtan lite grann (:
skulle haft såna när man har sexmarathon med daman.. har sjukt klena hanleder och för mjuk madrass... står jag på händer.. lr ööh jag med händerna i madrassen får jag sjukt ont efter ett par minuter bara xD
....
Valkar, blåsor, andras svettiga händer som folk torkat sig överallt på kroppen med under passet :| NEJ TACK! Bättre och skönare grepp overall med handskar. Ni som inte provat med handskar borde göra det. Bättre för alla.
OBS OBS! Är det gummerade hantlar kan jag tänka mig att köra utan handskar men i regel tränar jag med handskar även då. OBS OBS!
Handskar finns att köpa i din lokala sportbutik.
Eftersom du är så manlig så målar du naglarna också eller, eftersom du verkar vara lagd åt det hållet... ?
jag har börjat trännar och har kört 5veckor nu. 3-4 dagar i veckan. Tänkte att jag skulle börja med protion pulver. vilket ska man ha? finns ju miljonner olika ;/
Avvakta du med att köpa kosttillskott, väldigt många som använder kosttillskott som proteinpulver är inte i behov av det, utan man har helt enkelt fallit offer för kosttillskottstillverkarnas reklam, att protein i pulverform som är förpackat i en flashig burk med ett häftigt namn, skulle ge dig större muskler.
Kosttillskott som protein, som är populärt bland många, är kött i pulverform, skulle din kropp formas annorlunda ifall du åt kyckling istället för griskött?
Lägg av med skitsnacket, kosttillskott är mat i pulver- och tablettform, händer inga extra effekter jämfört med vanlig mat.
Möjligtvis att kreatin kan hjälpa dig att få extra "push" i träningen, men inga nämnvärda supereffekter som alla verkar tro.
Det räcker med 6 gram protein efter styrketräning för att stimulera proteinsyntesen, i akut stimuleras proteinsyntesen 60-90 minuter efter avslutat träningspass.
Ditt proteinintag bör ligga på 1.6 gram per kilo kroppsvikt.
För att öka muskeluppbyggnaden krävs förutom protein, även kolhydrater (glykogen).
Och tror du på fullaste allvar att en normalmänniska med normalt balanserad kost, inte skulle få i sig mer än 1.6 gram protein / kg?
2 gram brukar många räkna på för att vara säkra, mer behövs absolut inte.
Protein frigör inte fria fettsyror i blodet i den benämningen du säger, det är fett som gör det, omättat fett.
Intar man inte fett så hämmar det fettförbränningen.
Vad får du ut av att ha ett överskott av protein?
Bara för att du äter 300 gram protein, blir det inte 300 gram muskelmassa.
För att många tror att ju mer protein jag äter, ju mer bygger jag, och det stämmer ju inte helt.
Du får inte super-max-my-bicep-size för att du käkar 1 kilo protein varje dag. Som sagt, 2 gram protein per kilo kroppsvikt, mer behövs absolut inte.
I övrigt det du skrev i #63 stämmer ungefär 3 meningar, allt annat var rent skitprat.
Hur kan du skriva, att kosttillskott beror på hur man vill bygga sin kropp? Din kropp blir inte annorlunda för att du äter pasta med kyckling istället för potatis och fisk.
Alla näringsämnen är viktiga, utan vissa ämnen hämmar du muskeltillväxten, oavsett om du äter tillräckligt med protein.
Många ämnen hjälper andra ämnen om du förstår.
Edit: Vill att du ska svara på det här eftersom du först skriver att så många inte vet vad dom pratar om (vilket en del kanske inte gör) men så som jag uppfattade din mening med hur du tror att olika tillskott ska bygga kroppen annorlunda så tycker inte jag att du är rätt man att tala om att folk har fel..