Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Beställning på tbh.se

Postat av hoddi den 4 Februari 2009, 11:53
13 kommentarer · 102 träffar
shululu fragbite

I måndags så bestämde jag mig för att köpa ett par nya lurar och lägga undan mina väl använda sennheiser pc160.
Jag gick in direkt på maxfps som alla andra säker också gör och blev direkt sugen på ett par Razer Pirahna som kostar 695 + frakt, då tänkte jag att det finns säkert någon internetbutik som säljer samma sak billigare så jag surfade in på www.pricerunner.se och sökte.
Den billigaste internetbutiken som kom fram var www.tbh.se och jag tyckte sidan såg hyfsat proffsig ut.
På sidan står det klart och tydligt lagerstatus: 1-3 dagar, så som jag fattar det ska det ta 1-3 dagar för företaget att få in varan och skicka iväg, idag är det onsdag och jag beställde mina lurar i måndags så idag borde dem skicka. Självklart så betalade jag direkt efter beställning med mitt kreditkort, billigt och enkelt.

Men jag börjar ändå bli lite orolig eftersom igår så hittade jag recessioner på www.tbh.se och det är jävligt många som har otroliga problem med detta företag, tex när saker gått sönder så är det ett helvete att få tillbaka sina saker osv samt att det tagit skitlång tid för vissa att få sina saker.

Är det någon är som under senaste 2 månaderna beställt någon gamingutrustning hos www.tbh.se och haft problem eller skickar dem varan snabbt utan krongel? tacksam för svar =D

Vore jävligt drygt om jag skulle få samma problem som många andra fått då jag vill ha mina lurar så fort som möjligt, och om jag inte får några måste man be dem skicka tillbaka pengarna på mitt konto och det ska också tydligen vara jävligt svårt för dem.

PEACE!
Föregående tråd
Nästa tråd

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar