Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
#8 SUPER otur lr? Min funkar som den ska... Men köp aldrig Trust! Namnet e väldigt ironiskt... :P Trust på engelska e juh typ förtroende/tillit... å dom dampar löst... :P Både min o min polares gjorde piruetter inne i cs osv... Man hade kul som fan åt d iofs... :P
Det är inte mössen det är fel på. Dagens flesta optiska möss kör nästan med samma optik. Ditt problem berodde antagligen på att du inte hade någon musmatta eller en musmatta med olika färger. Det ska vara enfärgat och helst svart!
Jag kör med en mx510 på en Q-pad, vilket funkar sådär. Gillar inte intelli, därför fick det bli en sån. Min polare kör med en 510 på en Steelpad, vilket jag tycker är väldigt skönt.
Det är en optisk mus.
#13 Haha trust =D, köpte en sån på gekås inte konstigt att de märket verkar dåligt. Men min mick fungerar bra än så längde och den kosta bara 40 kr så bry sig. =)
#0 min brorsa har en mx510 och den funkar bra, tycker dock du ska köpa en 3.0 eller 1.1
#25 Men varför i helvete köpte du en mx510 när det finns en bättre version med 1600 dpi som heter mx518?? Priset är ju nästan det samma men du får en mycket bättre mus som är utvecklad för gaming.
#29 Det är väldigt stor skillnad, har haft en mx510 (800 dpi) sedan den kom ut, nu har jag en mx518 (1600 dpi) på arbetsdatorn och en Razer diamonback (1600 dpi) på speldatorn.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
#4 ja !!
Köp en 3.0 a på www.maxfps.nu !
Det är inte mössen det är fel på. Dagens flesta optiska möss kör nästan med samma optik. Ditt problem berodde antagligen på att du inte hade någon musmatta eller en musmatta med olika färger. Det ska vara enfärgat och helst svart!
Fragbitefjortisar & noobs ( 90% )
Men kolla 518, den lär inte vara sämre, och lär inte kosta så mkt mer heller... GL
Det är en optisk mus.
#0 min brorsa har en mx510 och den funkar bra, tycker dock du ska köpa en 3.0 eller 1.1
Men OT: Skaffa MX518 istället för 510:an... Aja GL HF!
Nu har ja en mx500 som ja köpte begagnad på dh å den funkar skitbra :)
eller jag vet inte..finns 5 sidor kolla om du hittar nån..
jag tycker du ska ta en IE 3.0