Var finns tyngden i MX510?
Halloj, jag sitter just nu med musen öppen och har på något sett lyckats skriva en tråd.
Det är så att jag inte hittar de tyngder som ska finnas i den (pinsamt :P ), men så är det.
Någon som kan ge mig ett snabbt svar?
Fbpoliser: Ni kan låsa tråden så fort jag fått ett vettigt svar.
Tack
Skrivet med min Android-mobil
ont: Var la bruna bönorna när vi var ute o tälta med klassen, sov ju i samma tält som läraren och rätt som det var mitt i natten hörde man ett märkligt ljud från min mage sen bara började spruta ut. Värsta natten i mitt liv :(
Har en bit till min toalett så gällde att vara i kalsonger och ha dörren till muggen öppen hela tiden (:
Det skulle vara riktigt pinsamt...
men för att inte vara så rolig som jag kan, så säger jag, ät grovt bröd så ska det nog lösa sig :)
Sen så chansa inte på att det kanske är en prut eller inte.. kan bli en otrevlig överraskning :D
OnT: Känner för dig, fan om du missar att k-nulla en brud på festen du ska på. Finns inget du kan göra, annat än att k-nulla m-orsan i stället för g-üzzen på festen.
Kanske om jag fyller kalsongerna med papper så behöver jag inte springa på toan stup i kvarten, visst kommer det lukta en del men jag får hålla mig i folkmassorna så ingen vet vem lukten kommer ifrån.
Känns lite ofräsht kanske men "the love of my life" kommer vara där så jag måste dit.
Du får helt enkelt gå runt och spänna röven, dagen efter har du träningsvärk och fått en finfin röv.
Men men, det kanske är bättre i stjärten när jag vaknar imorn. Ska trycka i mig nyttigheter ikväll.
Skrivet med min Android-mobil
Det som har fungerat för mig är att inte äta eller dricka något alls vilket hade hänt en gång slutade samma kväll, men gjorde ganska så ont i magen på hungern o törsten..
Svider som elden i röven.
Habanero är dock 10 gånger värre.
Varför hänger du inte på hamsterpaj istället?
Och, hur relaterar du laktosintolerant till tönt? Makes no sense at all.
Så önska mig lycka till ikväll nu =)
http://bestofforums.se/uploade d/ShitRoulette.png
GLHF.
Btw så finns det "bajstabletter" som vi kallar det hemma som förstoppar en ifall man är lös, hjälper inom två-tre timmar och då skiter man inte på en eller två dagar :p
#43 Därför man bara ska äta grytor som kokar när man får det så är man på den säkra sidan att alla bakterier är döda (:
Efter ha varit utomlands 10 gånger och haft samma problem åtta gånger, försvann när jag bara började käka grytor.