Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med wow accet..

Postat av Jhylli den 12 November 2010, 16:49
10 kommentarer · 84 träffar
Tjenare grabbar, då engelskan är knackig så vill jag att ni kungar på engelska översätter detta/förklarar vad som har hänt med mitt wow acc :)

***Notice of Account Closure***

Account Name: -----

Reason for Closure: Terms of Use Violation -- Exploitative Activity: In-Game Chat Policy Violation - Advertisement and Spamming

This account was closed because a character on the account repeatedly abused World of Warcraft's in-game chat system. This abuse includes advertising third party services/websites and repeatedly spamming in-game chat channels. Abuse of this nature pollutes chat channels shared by all players and harms the game environment as a whole.

You may not perform activity that we consider to be damaging to World of Warcraft. Engaging in such activity violates the World of Warcraft Terms of Use (--).

Any recurring subscriptions on this account have been suspended to prevent further monetary charges.

For any disputes of this action or further information on Exploitive Activity, please visit the Exploitative Activity FAQ and contact page here:

Regards,

Customer Services

Blizzard Entertainment Europe

---

------------------------- ----

Då jag ej spammat eller liknande så verkar detta JÄVLIGT fel...
Snälla hjälp mig med detta, har mailat dem angående detta och är jävligt irreterad då detta troligtvis förstört hela min helg.

10 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 10 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..