Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker random film.. (svår beskrivning..)

Postat av Palkia den 12 November 2010, 16:46
5 kommentarer · 275 träffar
Hej, söker en random film jag sett för mycket, mycket länge sedan.

Jag minns att den var svensk, tror det handlade om en brud i typ tio års åldern. Tror också att hon åker till någon fosterfamilj eller dyl till något "bondigt" men ändå mycket fint ställe, mycket lyxigt hus osv. Mamma & pappan som hon åkte till hade 2 barn, tror jag.. 2 blonda barn. Minns ungefär bara 1 scen av filmen vilket var typ när tjejen som åker till familjen får en uppgift att åka och köpa potatismjöl.

Hon åker iväg med sin cykel och det börjar ösregna & blir ett väldigt oväder. När hon kommer tillbaka så händer något med mjölet, tror att det går sönder inomhus och det blir väldigt stökigt osvosv. Minns också att de blonda barnen har dockor som tjejen tar / råkar ha sönder, åtminstone en av dockorna.

Väldigt skum förklaring och jag har INTE en aning om hur gammal filmen är, men den är förhoppningsvis svensk.

Tack som fan på förhand, blir överlycklig om någon vänlig skulle ha någon aning!

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 5 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..