Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mutilate rotation?

Postat av snaJtiZ den 30 Oktober 2010, 22:17
16 kommentarer · 122 träffar
Tjena, har en hyffsat nydingad rogue och speccar mutilate atm, men jag har ingen aning om hur jag ska få upp dpsen till en lagom nivå.

När jag speccade combat kom jag ofta upp i över 4k dps i random hcs, låg väl jämnt på runt 3k.

Nu när jag har ett par daggers så kör jag på mutilate eftersom jag vet att det är ett bättre build i nya patchen, har läst på om olika rotations och jag kör ungefär såhär:

Stealth > Garrote > Mutilate > SnD > Mutilate x2 > Envenom > spammar därefter mutilate x2 > Envenom resten av fighten och slänger in cold blood och vendetta när jag kan.

Grejen är bara den att, jag håller lätt runt 4k på orgrimmar dummyn men när jag kör random hcs ligger jag titt som tätt på något i stil med 1.6k? Med combat speccen var det enkelt att få ner mobs i instancer då jag bara behövde dra något i stil med blade flurry och killing spree och kötta på, med assassination speccen är det mycket mer förvirrande, ska jag använda rupture t ex? (detta hinner jag aldrig med eftersom mobsen dör alldeles för fort)

Samt vilka poisons ska jag använda? Brukar lägga deadly poison på mainhand och instant på offhand, funkar det?

Här är länk till armory btw:

http://eu.wowarmory.com/charac ter-sheet.xml?r=Kor'gall&cn=T aeqwon

16 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 16 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..