1
var är den perfekta laN maten ?
Postat av adddeee den 18 Augusti 2010, 01:11
81 kommentarer · 235 träffar
tjenare FRAGBITEorZ
jag undrar vad ni tycker är den bästa lanmaten och hur man ska lägga upp schemat för ett reedigt GY lan.
lanet börjar vid 13.00 och då är alla taggade till tusen.
nils jag och rubeN ska köpa den perfekta lanmaten.
vi jobbar oss snabbt till coop va för att köpa våran lanmat.
väl inne så kom jag inte riktigt på vad jag skulle köpa, nils och rubeN hitta exakt vad dom skulle ha men jag hade inte en aning vad jag ville ha.
fragbiteS snälla hjälp mej sitter nu på lanet och ska röra mej mot statoil snart behöver eran hjälp vad jag ska köpa.
behöver mat och snacks för 2dagar och 2nätter.
och ett par drickor men det är inte nått problem.
gör en köplista åt mej med olika tips vad jag ska köpa behöver inte tänka på vad det ska kosta för sitter på 500kR som jag ska handla upp innan LANETs slut.
hoppas ni kan hjälpa mej fragbite ///// adddeee och nils
jag undrar vad ni tycker är den bästa lanmaten och hur man ska lägga upp schemat för ett reedigt GY lan.
lanet börjar vid 13.00 och då är alla taggade till tusen.
nils jag och rubeN ska köpa den perfekta lanmaten.
vi jobbar oss snabbt till coop va för att köpa våran lanmat.
väl inne så kom jag inte riktigt på vad jag skulle köpa, nils och rubeN hitta exakt vad dom skulle ha men jag hade inte en aning vad jag ville ha.
fragbiteS snälla hjälp mej sitter nu på lanet och ska röra mej mot statoil snart behöver eran hjälp vad jag ska köpa.
behöver mat och snacks för 2dagar och 2nätter.
och ett par drickor men det är inte nått problem.
gör en köplista åt mej med olika tips vad jag ska köpa behöver inte tänka på vad det ska kosta för sitter på 500kR som jag ska handla upp innan LANETs slut.
hoppas ni kan hjälpa mej fragbite ///// adddeee och nils