Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
För att jag inte sover. Rätt uppenbart.
Tog bort mitt la så att #12 kan sova.
Annars. Inget jobb, inga studier, sen ser inte min framtid så ljus ut. Ser ingen idé i att somna och vakna för att göra som varje morgon, klia mig på magen, gäspa, borsta tänderna och slänga mig framför TVn.
har inget jobb att gå upp till jag heller, sitter och surfar och letar musik, verkar som jag måste KÖPA en av låtarna jag letar efter :O :O holy shit liksom
Sitter och trycker på tangenterna skittyst för att jag inte har nån vägg mellan mitt sovrum och vardagsrummet. Fick reda på det när jag stog med flyttlådorna i dörren dagen vi skulle flytta in... skönt läge...
+ att vi har nån jävel som bor här, och han bor i vardagsrummet... :D
Ledig i morgon från jobbet, så varför inte? ;)
Har inget snus, kan inte sova.
Är inte trött, behöver min natt snus.
Börjar bli arg, gör mig pigg för jag inte har snus.
Vill spela League Of Legends men alla jag lirar med sover.
Jag har dragit natt runken men blev ändå inget trött.
vaknar runt sådär vid 15 tiden. Käkar mat, går ut o träffar ett par kompisar. åker in till stan. kommer väl hem vid 01. kolla på ett par filmer, fb1-2, ns, oh självklart lira en stund. back to bed 06-07. :) fast idag ska man dygna, skola snart:)
Vaknade utav en dröm. Men blev fett besviken när jag vaknade och insåg att det bara var en dröm. Eftersom det var om en tjej. Så nu chillar jag med musik, kollar runt på lite sidor, och väntar på att nerladdningen ska blir klar. :)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Tog bort mitt la så att #12 kan sova.
Annars. Inget jobb, inga studier, sen ser inte min framtid så ljus ut. Ser ingen idé i att somna och vakna för att göra som varje morgon, klia mig på magen, gäspa, borsta tänderna och slänga mig framför TVn.
Däckar väl på vägen :>
Och har lov i 8 dagar till, sen så...
+ att vi har nån jävel som bor här, och han bor i vardagsrummet... :D
Har inget snus, kan inte sova.
Är inte trött, behöver min natt snus.
Börjar bli arg, gör mig pigg för jag inte har snus.
Vill spela League Of Legends men alla jag lirar med sover.
Jag har dragit natt runken men blev ändå inget trött.
Det är ju den där jävla vanan som förstör FÖRSTA dan liksom.
#34. Kan ju också tillägga att min läpp har aldrig varit såhär "uttryckt" sen min bror slog mig med damsugarN's skaft för ett X antal år sen. :/
så kollar på two and a half men. whoho...
wait wat
#41: Är det najs?
arg.
vilket betyder att jag däckar där.
/quit
Nån random som bara är där? eksplein