Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
har aldrig gillat mmorpg :<, kört lite olika mmorpg men ingen gillar jag /:, gillra spel som allt går snabbt, ingen väntan, t.ex BIL spel, flygplansspel, eller skutspel osv :S
Det är sjukt skoj i början, man blir helt beroende i en vecka.
Sen upptäcker man "jaha va fan ska man göra nu då?". Samt det roliga tar slut. Inga grottor är öppna och det finns inga roliga ställen att xpa. :{
Questen är till för att få pengar och experience. Dock om du är för hög lvl kan du inte göra questen. Vilket jag fick erfara när jag sprang runt som lvl 30 och ville leta quest i förgäves.
Men precis som #5 sa, spelet är beroenede i ca 1-2 veckor sedan har du minst 1 lvl 30 char som du har tröttnat på om inte fler och inget skoj finns att göra då du utforskat de mesta inom spelet.
Någon som kan säga ett IC nummer eller säga var man kan få tag på ett för jag vill ha ett account och man måste ha ic number http://202.190.201.90/join_2.a sp
Personligen så tyckte jag att det va alldeles för buggigt o det kunde vara så illa att servrarna är uppe 5-10 minuter o sen nere i 30 minuter.. det hände ungefär 10 ggr på en dag.. vilket fick mig att tröttna lite. Lite för mycke hack n slash för att jag ska tycka om det som ett mmo spel. Men men det är ju gratis så varför inte testa? Jag tröttnade dock efter några veckor.
men ni som säger att de buggar har ju spelat på en gammal patch, massa buggar som är fixade, krashar pga av mina ljuddrivisar men de är ca 1 gng per 3e timme.
och får man "vest" buggen så är den enkel att fixa
#10: Bror ju helt på vilken char du lirara med =P Att lira med en SOLO anpassad char är alldeles för simpelt och du blir lätt 30+ på 1-2 dagar. Att dock lira med en mindre anpassad SOLO char blir mycket mer jobbigare att nå de högre levlarna. Dessutom är de något förbannat tråkigt att springa runt som en Human vid lvl 35+ på Scyna Island och bli pk'ad 24/7 av elaka Demoner som inte har något liv =)
Men de är bra tidsfördriv om man inte har något annat för sig.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Det är sjukt skoj i början, man blir helt beroende i en vecka.
Sen upptäcker man "jaha va fan ska man göra nu då?". Samt det roliga tar slut. Inga grottor är öppna och det finns inga roliga ställen att xpa. :{
Men precis som #5 sa, spelet är beroenede i ca 1-2 veckor sedan har du minst 1 lvl 30 char som du har tröttnat på om inte fler och inget skoj finns att göra då du utforskat de mesta inom spelet.
jag är lvl 22 har spelat 1½ dag
www.ryl.net så signa upp där, behöver inget sånt nummer?
och får man "vest" buggen så är den enkel att fixa
Men de är bra tidsfördriv om man inte har något annat för sig.
Själv lirade man ju RO förut, men orkar inte längre (kom till lvl30 eller nått sånt)
i månaden?
eller kan man ladda hem de?
gratis?
:P