1
Challenged payment
Postat av nano- den 13 Maj 2010, 05:49
9 kommentarer · 172 träffar
Tja
Jag märkte att jag hade blivit hackad för ett par dar sen så jag fyllde i en webform med pass foto och cd-key och fick tillbaka accountet. Sen scannade jag datorn med 3 olika program efter nästan all sorts virus och hittade 2st trojan virus.
Det ena var från ventrilo och det andra från voiplay :S
Hursomhelst så loggade jag in i battle.net efter det och skulle betala en månad game time och då dök detta problemet upp... Det stog såhär;
Challenged payment
Greetings! The ability to add a payment has been turned off on this account. This could be due to a payment issue that is being investigated or to a permanent closure of this account (check your account status). If you believe that this could be related to a payment issue, could you please contact our Billing Support team via www.wow-europe.com/en/support/ with the following information:
1. How many account are you paying for with this card?
2. Have you tried to enter your payment method with just one card?
3. Is your bank based in a country other than the one in which you are residing?
Jag är lite förvirrad. Är mina pengar i fara tror ni? Borde jag spärra mitt konto? Spärra mitt konto vill jag helst inte för jag behöver det extremt mycket dom kommande 6 veckorna.
Fråga gärna nått för jag kan säkert ha skrivit lite flummigt.
Tack i förhand
Jag märkte att jag hade blivit hackad för ett par dar sen så jag fyllde i en webform med pass foto och cd-key och fick tillbaka accountet. Sen scannade jag datorn med 3 olika program efter nästan all sorts virus och hittade 2st trojan virus.
Det ena var från ventrilo och det andra från voiplay :S
Hursomhelst så loggade jag in i battle.net efter det och skulle betala en månad game time och då dök detta problemet upp... Det stog såhär;
Challenged payment
Greetings! The ability to add a payment has been turned off on this account. This could be due to a payment issue that is being investigated or to a permanent closure of this account (check your account status). If you believe that this could be related to a payment issue, could you please contact our Billing Support team via www.wow-europe.com/en/support/ with the following information:
1. How many account are you paying for with this card?
2. Have you tried to enter your payment method with just one card?
3. Is your bank based in a country other than the one in which you are residing?
Jag är lite förvirrad. Är mina pengar i fara tror ni? Borde jag spärra mitt konto? Spärra mitt konto vill jag helst inte för jag behöver det extremt mycket dom kommande 6 veckorna.
Fråga gärna nått för jag kan säkert ha skrivit lite flummigt.
Tack i förhand






