Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Intensivkurs körkort!

Postat av OrenO den 13 Maj 2010, 06:02
3 kommentarer · 63 träffar
Tjenare Fragbite. Har lite frågor kring intensivkurser för körkort! Och så klart menar jag B-Körkort!
Är du 20 bast och har alltså slackat i 4 år utan att övnings köra, och 2 år utan att ta körkortet.. Patetiskt.. men nu är det dags.

Har 0 kunskap inom ämnet att köra bil.. Kan nog knappt ordningen på pedalerna. Och undrar ifall man helt "nollad" kan boka in sig på intensivkurs och klara körkortet?

Eller bör man ha lite kunskap innan?

Sedan beror det ju lite på hur lång intensivkurs osv.. Men säg 1-2 veckor, 30 körlektioner eller något.. Ändra antal veckor och lektioner efter vad ni tror är rimmligt..

Har givetvis redan googlat, men får inte riktigt den infon jag söker. Och tror jag får ut mycket mer här ifall inte tråden spårar ur med busiga kommentarer.

Har alltså ingen möjlighet att övningsköra med päron eller något atm, och varför är skit samma..

Tacksam för svar!
Föregående tråd
Nästa tråd

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..