Tjenare alla 30slakare, nu äre så att jag hade tänkt att börja lvla en healer och undrar vilken class/ras som är roligast/bäst som healer. Vet iaf att jag ska vara Alliance på Ragnaros, langa förslag nu då ! :)
Glömde säga, ska lvla i random dungeons bara
DISK : Har wow tappat "stinget" ?
Mer durid / priest tror jag
Jag har spelat allt utom druid men det värkar jävligt nice
Rogue.
Jag hade levlat en shaman eller en priest. Har en priest och en paladin själv, paladin är typ bara spamma HoL eller FoL. Priest är mer variation :)
och server ? :)
Gjorde en drood men den är bara lvl 7 så de kvittar :)
Har 600g till gubben också (:
har spelat priest oxxo men måste säga att shaman e roligare både som dps och healer i pvp.
pve vet ja inte har aldrig gillat de.
måste dock säga att du måste ha sick gear för att klara dig bra som resto i pvp :S
#27 haha :D
Druid är ett hett tips!
Har en pala där som jag levla upp med holy spec, det är fruktansvärt tråkigt.
Präst tänkte jag levla upp, men har inte riktigt kommit igång än. Men verkar redan roligare (den är typ lvl 18...)
Jag skulle nog satsa på resto druid eller präst.
Vad heter dina chars på ragnaros?
Paladin om du vill stå bakom en stolpe och heala folk från 20% till 100 med en global.
1. Holy PvE (grym raidhealer!)
2. Discipline PvP (odödlig jävel om du skaffar grymt gear)
3. Discipline PvE (single target-healer, ungefär som holy paladin)
4. Shadow PvE
5. Shadow PvP
Präst eller shaman.
Det står klart och tydligt att vi ska diskutera om ifall WoW har tappat stinget eller inte!
Ja, WoW har tappat stinget.
Diskussionen är väll endå det man frågar om eller hur? Rätta mig gärna om jag tar fel.
OnT: Jag skulle valt priest, det är ju grymt roligt i 80 men kanske inte så jäkla roligt att kvesta med direkt. Men i random dungeon så, jadå.
Raffar med en polare nu, ska köra warrior, priest. Kommer ju fort som saatan till 60! random dungeon hela tiden.
Du har lätt för att ha kontroll på raidgruppen med HoTs samtidigt som du kan fokusera på Tankhealing med HoTs och Nourish. Jag gillar Pallys också, men jag har aldrig kunnat prestera på samma sätt som en druid, dom är dock väldigt bra tankhealers om dom bara fokuserar på dom.
Kände stor skillnad när du dinga lvl 50. när man får earthshield. känns nästan som tanken healer sig själv och man får tråkigt i stora drag. samma sak att lvla som elemental. vart imba på lvl 60. annars tråkigt att lvla shaman. går relativit snabbt efter cirka lvl 30 men det finns snabbare klasser.
Ska du lvla upp en healer så rekomenderar jag ändå holy Priest.
Priest är en av de få klasser som är riktigt drygt att lvla hela vägen upp. en av de segaste klasserna som jag har hört. Så ifall du ändå bara ska gå instance kör det.