Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Behöver du guld?

Postat av samztha den 15 December 2009, 23:11
18 kommentarer · 204 träffar
Som ni vet är det ju jul i wow och då passar massor av mänskor på att att fixa achivment och det är där ni kommer in.

Som ni vet så finns det ju ett quest där man behöver Gingerbread och Ice cold milk, där ligger guldet :) .

Jag tänkte börja prata om att ni kan hitta Ice cold milk hos eran innkeeper som säljer 5st för 1,25s men mycket folk i wow tänker in på det här så de springer in på ah ist och försöker hitta det där. På min server säljs Ice cold milk för 4g st och massor av mänskor köper det :) tror ni inte mej?

Jag låter bilden tala för sig själv :) http://data.fuskbugg.se/skalma n01/WoWScrnShot_121509_173516. jpg

Nu till Gingerbread som jag sa innan behöver ni springa och fixa cooking ni behöver inte ha någon skill för detta, ni däremot behöver small egg och Holiyday spices för att göra kakorna. De säljs i stacks av 5 och går för 15g

Brevid ah i og finns det ju goblins som säljer jul grejer och annat, iaf de säljer Receptet för att göra Gingerbread cookie och de säljer holiyday spices.

Small eggs finns på ah men kostar sjukt mycket nu när det är jul så det är ingen mening att köpa de, men lugnt man kan farma de i silvermoon med 100% drop så det går fort.

http://www.youtube.com/watch?v =bUe5l1jy7Us

Det finns flera andra saker ni kan göra än dessa ni kan till exempel göra ett tomte chest eller vad vi ska kalla det, om ni har taloring. Det ända problemet är att ni behöver runecloth och det säljer ju ganska dyrt skulle jag tippa på, bara för många kommer vilja få tag i det så mitt tips är att ta en runda i strat. :D

Mera har jag inte att komma med för att jag har inte orkat bry mej så jätte mycket om detta då jag redan lever på min bank gubbe.

Hoppas detta hjälper er era fattiga jävlar ^^

18 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 18 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..