Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Kineserna som hackar wow accen?

Postat av Spoot den 5 Augusti 2009, 00:25
30 kommentarer · 125 träffar
Hejsan,

På sistone så har det varit fler accounts som blivit hackade än någonsin, tom blizzard har varnat för detta. Men frågan är vem som hackar accounten?

Blev själv hackad för ett tag sen, ringde så klart blizzard och fixxade tillbaka det kort där efter men när jag hade fått tillbaka accountet så hittade jag en level 60 dk med 450 skill i mining som hängde runt i wintergrasp.

Har även sett ett par trådar här uppe på fragbite där ni säger att dem är inne och farmar pengar på era accounts som blivit hackade så kan det vara så att alla guldfarmings företag faktiskt börjar hacka accounts?

Som ni flesta säkert känner till nu så är det senaste "hack-knepet" att göra accountsen till bnet accounts, då det svårlighets gör chansen att få tillbaka sitt account om man inte kontaktar blizzard på direkten.

Därför råder jag er alla att göra era accounts till bnet för säkerhets skäl!

Vad tror ni om teorin att de vi kallar kinesfarmare hackar våra accounts? Hur går dem till väga tror ni? Det är ju tydligen någon annan metod än den gamla vanliga keyloggern!

Om ni känner för att läsa mer om battle-net osv. så hänvisar jag till http://eu.battle.net/?rhtml=y

Tack för mig!

30 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 30 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..