Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

körkortet är bärgat på ett konstigt sätt

Postat av farsanbalou den 5 Augusti 2009, 00:23
13 kommentarer · 89 träffar
Jag vaknar upp på morgonen och är väldigt nervös. Det är uppkörningsdagen, äntligen så ska jag köra upp och försöka ta mitt körkort. Många tankar flyger genom huvudet, exempelvis att jag är en kass förare, vilket jag inte kan neka.

Väl vid matbordet så kommer konversationen upp med mor min om jag känner mig redo.. Hon undrar väl eftersom det är hon som betalar. Vad gör jag? Självklart ljuger jag henne rakt upp i ansiktet och säger att jag inte kan vara mer redo, jag är grym. Ingen kan ta mig i fincruising i stan, ingen kan ta mig på lantkörning i höga hastigheter.

Eftersom far har bilen till jobbet så blir jag tvungen att ta bussen till uppkörningen, och alla som åker buss vet ju hur jävla varmt det är på dessa fanskap. Oftast finns det fönster att öppna, självklart inte på denna. När jag hoppar av så känner jag ju hur armsvetten flödar, det har bildats en riktig jävla "lök". Påväg till uppkörningstället nu, nervös som satan....

Väl där så möts jag av en medelålders man, mörkt hår och han presenterar sig som Stefan. (Inte fan heter han stefan tänker jag). Han ger mig lite instruktioner om hur detta kommer gå till och vi rullar iväg, det börjar förjävligt, en hackig jävla start.. blir röd i huvudet. Självförtroendet sviker mig tänker jag!

Rundan är påväg att ta slut och det har väl gått sådär tills vi ska köra tillbaka till där vi började. En högersväng håller på att sluta katastrofalt, jag var riktigt nära på att orsaka en riktig jävla krasch. Chockad som jag var så visste jag fasen inte vad jag skulle göra. Slår direkt över blicken till Stefan som ser helt livrädd ut.. Tänker vadfan har jag gjort? IDIOT!!

En liten bajslukt börjar smyga sig in i mina näsborrar... Amen snälla, har jag skitit på mig?

Jag känner efter men icke har jag gjort i brallan. Slår över en blick på "Stefan" som är helt generad, helt röd i huvudet. Aa tro fan att han har skitit på sig.. han blev så rädd att han sket ner sig. Ni förstår, vi ger oss tillbaka och han ger mig godkänt på ett villkor - att jag inte ska berätta för någon, inte ens för mina vänner eller föräldrar!

Självklart går jag med på detta, borde jag inte gjort det?

För att skapa diskussion, har något liknande hänt er? Fick ni ert körkort på något konstigt sätt?

Peace, fred osv. er älskade FARSANBALOU

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..