Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Min pappa spelar WoW

Postat av Haris Pilton den 21 Juni 2009, 02:05
25 kommentarer · 266 träffar
Hejsan.. Jag har ett litet problem.

Sedan min pappa skilde sig för 2 år sedan från min mamma har han börjat må psykist dåligt och spenderar oändligt med tid till datorn. Han sitter och raidar Ulduar med sitt guild Method och är allt mer och mer frånvarande. Han är 42 år och det händer ofta att han stannar hemma för att farma mats till raiden på kvällen.

Detta påverkar mig väldigt mycket eftersom att han sitter på vent och snackar med sitt guild sent på natten så jag inte kan sova, vi hittar inte på något tillsammans och han går nästan aldrig på mina föräldramöten.

Jag har kontaktat mamma men hon säger att jag ska prata med pappa istället för att han får sköta sig själv, men pappa vägrar lyssna. Till exempel en gång blev han scammad och då höll nästan hela familjen på att rasa samman.

Eftersom han inte lyssnar så frågar jag er eftersom jag vet inte vem jag ska vända mig till riktigt.. ingen kommer ta mitt (eller snarare pappas) problem på allvar.

Vem ska jag kontakta eller va ska jag göra med honom??
Föregående tråd
Nästa tråd

25 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 25 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..