Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Söker film

Postat av Ricka den 21 Juni 2009, 02:09
9 kommentarer · 299 träffar
Såg lite trådar om film här nu, blev sugen som fan att se en.
Då kom jag på att jag såg en film för länge sedan som jag ej kommer ihåg namnet på.

Filmen handlade om en tjej som igenltigen ville vara en kille, hon hängde med två killar och alla 3 höll på med bilar, grejen var att dom inte visste att hon var en tjej.
Jag var dock väldigt liten på den tiden och en scen jag kommer ihåg var att desssa killar våltog flickan när dom fick reda på att hon var tjej. ( vet inte varför jag kom ihåg den...kanske var för att man tyckte det var lite läskligt eller för att mamma kom och stängde av tv:n när hon såg att jag tittade på det )

Detta är en Drama film inte nån komedi för idioter som tror det :) Fast sådana finns väll inte på fragbite? ;)
Iaf..Någon som vet nån bra sida att söka filmer på ?

Disku: Varför tror du att man kommer ihåg vissa filmer ? bara för dom är bra, eller att dom har speciela budskap ?
Och varför kommer man ihåg vissa filmer bättre i en viss ålder?
Jag skulle nog inte komma ihåg den där våltags scenen om jag hade tittat på filmen nu i den åldern jag befinner mig i.
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..