Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Mimiron, grym boss.

Postat av Pavvo den 21 April 2009, 00:30
15 kommentarer · 132 träffar
Tjena, vi slackade lite i guildet så vi började först med 10m ulduar igår, och idag nådde vi mimiron utan att haft problem med någon tidigare boss, men mimiron gjorde oss galna..

p1,p2,p3 är helt fine, där utan RNG mot en så sker inget märkligt där. Men bytet mellan p3-p4 är insane. Förstår att många andra har erfarat detta med problem så jag tänkte dela med mig av hur våra bra försök gick tillväga och vad jag noterade under p3-p4.

NÄr p4 startar så chargar tanken och och facar mimiron bort från raidet, när han castar sonic blast använder vi detta på tanken:

- Pain Suppression
- Hand of Sacrifice
- Divine Sacrifice

Så vi låter honom helt enkelt stå kvar och tanka den, för att sedan kunna få beam'sen åt rätt håll. När han sedan castar beam's så börja vi springa clockwise. Anledningen till alla CDs på tank och valt att hålla honom stilla är för att så fort mimron rörs så går han Berserk med sprutan, Det var iaf så vi antog det.(inget som confirmats av blizz men det måste vara så).

En annan grej vi testade var SS på tank, så vi lät honom dö av första sonic, andra sonic fick han combat ress osv.

En annan väldigt märklig sak som hände för oss under Beam-skiten var att om vi springer runt helt vanligt, men någon random dör av tex minor, så vänder sig mimiron om och drar beam på alla, har det hänt er också?

Please pastea era ideèr, fanns en del på wowforumet men alltid kul att kolla här.
Föregående tråd

15 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 15 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..