Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Wintersaber trainers - horde?

Postat av iSuck den 20 Januari 2009, 16:05
23 kommentarer · 231 träffar
Jag har börjat pressa wow igen efter ett uppehåll på nästan 2 år. Mycket har hänt kan man väl säga..

Förr lirade jag mage på alliance sidan men nu har jag dingat upp en ny 80 på horde.

Förr var det jävligt lore att vara exalted med riktigt jobba factions, som wintersaber trainers, thorium brotherhood, timbermaw hold osv men nu känns det så jävla lätt och alla är det.. Vad finns det för riktigt jobba saker att göra nu som krävs att man är geek och inte casual? Obs behöver inte nödvändigtvis vara rep farm.. Bara nånting riktigt ovanligt.

(Jag vet att wintersaber trainer är alliance only och att raptorn i ungoro är borta ur spelet.)

Finns det nån motsvarighet till den gamla questfarmningen i winterspring som var för några år sen? Ni som grindade exalted på den tiden vet vad jag pratar om......
Föregående tråd
Nästa tråd

23 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 23 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..