Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Olof och Måns farliga Äventyr!

Postat av BeaTm3 den 16 September 2008, 23:05
29 kommentarer · 203 träffar
Hej. Jo jag låg och solade i Westfall så kommer en naken skallig trött gnome och flåsar och säger "Hej.. en..gris.. jagar mig", jag sket på mig direkt å sa, vart e han nu? då sa gnomen, eller han hette Måns, han sa "han..gömmer sig i grottan där borta och jag behöver din hjälp! han har jagat mig sen jag Flashade till hans lillebror. Snälla hjälp mig!" och jag sa självklart ja. Sen när vi springer mot Duskwood och precis före så ser vi att alla grisar kollar på oss. Måns sa "Jag tror han kollar på mig", då sa jag att han gjorde de. Då tänkte jag självklart att de här kan bli en farlig resa. Men jag ska kämpa för honom, och göra oss allt mer starkare!

Fortsättning följer.

Fortsättning.

När dom här pundarna va inne i Mörka skogarna av duskwood så sket Gnamen på sig.

Fortsättning består av: Hur Ska Olof Torka han?! Hur Ska Dom Hitta Ny Blöjja?!

Allt det får du se i fortsättningen!

Fortsättning.

Olof blev rädd efter Måns har skitit på sig. Han måste hitta ny Armor och och Blöjja till Måns. Dom gick in i Byn Darkshire där Olof hade släktingar. När dom va inne i Darkshire så vare inge folk? Vart är alla sa olof och blev förvånad. Sen knacka dom på hoss släktingarna, ingen Öppna, så stog dom och knacka och Olof tänkte varför dom inte öppna? Då slog han upp dörren, och ser Dom liggandes i en Hög, en hög av Trevliga oskyldiga Människor, Döda! Olof Blev Hysterisk och arg och Ledsen. Måns blev rädd. Olof hitta en lapp där det stog " Detta har mina Grisar gjort av Illidan Stormrages Order! Fundera på varför! /Vladimir Köttslöjja" och Olof blev allt mer surare, och han förstog varför, För att Måns var med han! Nu tänkte Olof gå till Krig! han vet att de är en Armor & Vapen shop utanför, så Måns och Olof gick och Tog på sig Pansar, stål, och Vapen. Nu ska vi gå och fixa en Arme sa Olof.

Följ med i Försättningen!

Fortsättning

Olof och Måns gick vidare mot Elwynn Forrest och in i Byn Goldshire! Där såg han några Krigare, han gick fram till dom och prata med dom, sa att dom skulle föra vidare till alla krigare i Eastern Kingdom! Dom gick vidare mot Staden Stormwind, till den unga Kungen Anduin Wrynn, och pratar med Pojken och hans Högra Hand om kriget, och Anduin säger att det här kommer bli ett riskfullt krig och då fattar Olof att han kommer vara med, och blir skit glad, lika Måns också, dom får bättre Pansar och vapen, Olof, får använda Varian Wrynn, Anduin Wynn's Far's Svärd. Men bara om han går till dens Grav och drar ut svärdet, att dra ut svärdet, kan va Riskfullt. Anduin kommer att kalla Dwarfernas Kung, Gnomernas Kung och Heliga Magni Bronzebeard, Kung av Darnassus och Den Draeneiska Kungen och hans Arvinge. Magni Bronzebeard Ser I den Klara Himlen att nått Onskefullt byggs i Kalimdor..

Fortsättning följer!
Föregående tråd
Nästa tråd

29 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 29 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..