1
Lyckad FB reroll / bra server ?
Postat av Warthez den 5 Juni 2008, 15:15
16 kommentarer · 113 träffar
Hej, jag har på senare tid hoppat en del mellan olika server pga att mina irls rerollar fram och tillbaka, men jag är mer en sån som sitter på samma char hela tiden, så jag börjar ledsna på allt flyttande + att det börjar bli dyrt att byta server hela tiden. Och nu har jag precis flyttat till en server då kommer dem på att dem ska sluta med wow helt och hållet eftersom det är dags för högskolan efter lovet.
Jag undrar om det finns någon lyckad Fb reroll eller någon annan almänt bra server som behöver pvp folk ? för nu mera är jag ensamen på min nuvarande server vilket är skit trist. Tänkte finns det något skönt gäng att hoppas på som sattsa lite i pvp osv ?
Vilken är annars den bästa servern att flytta till, om man vill lära känna nya pigga/glada människor ?
Horde eller Ally spelar ingen roll. Har rätt höga Rating vanor, har bland annat spelat med Mobywan på Twisting Nether om någon känner till honom :)
Bjuder på stavfel.
Mvh Warthez
Jag undrar om det finns någon lyckad Fb reroll eller någon annan almänt bra server som behöver pvp folk ? för nu mera är jag ensamen på min nuvarande server vilket är skit trist. Tänkte finns det något skönt gäng att hoppas på som sattsa lite i pvp osv ?
Vilken är annars den bästa servern att flytta till, om man vill lära känna nya pigga/glada människor ?
Horde eller Ally spelar ingen roll. Har rätt höga Rating vanor, har bland annat spelat med Mobywan på Twisting Nether om någon känner till honom :)
Bjuder på stavfel.
Mvh Warthez