Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Morsan cp

Postat av Morsan_cp den 5 Juni 2008, 15:15
39 kommentarer · 72 träffar
Min morsa bråkar med oss andra i familjen varje dag. Varje gång hon kommer hem så börjar hon skrika hela tiden, gnällar på alllting och allt annat. Idag t ex så skulle vi ha fotbollsmatch mot lärarna.

Men eftersom att vi hade bal igår och jag var ute länge så var jag väldigt trött när jag kom hem så jag vaknade då fotbollsmatchen började. Morsan ringde 10min senare och jag sa att jag försov mig fick hon feta dampet och skrek att jag skulle cykla upp dit och så. Tar 10min att cykla upp dit och jag hade inte käkat nåt så jag valde att vara hemma istället.

Nu när hon kom hem så har hon fått feta dampet igen för att jag ska få vara hemma själv för första gången (föräldrarna ska till landet) och nu när hon kom hem börja hon skrika om att det ligger

disk i köket och att det ligger massor smulor på köksbordet. Vi har inte heller någon mat hemma så jag fick äta två frallor till frukost/lunch. När morsan fick reda på det fick hon damp igen och fråga varför jag inte gick ner till centrum och köpte mat? Man bara: öh ok?

Morsan gör så att det blir bråk nästan varje dag och varje helg. Hela tiden bråk, bråk, bråk. Hon har typ problem med närverna och skit stressad typ ;o

så jag undrar vad jag ska göra för att få henna att sluta bråka?

pratar man med henne så blir hon typ bara sur, annars så skiter hon i att göra som hon sa.

hoppas ni fattar problemet.

Jag är 15år, snart 16år.

39 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 39 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..