Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Randoms

Postat av FLÄSKPATTEN den 11 Augusti 2007, 22:03
24 kommentarer · 217 träffar
Jag var i shattrath och chillade och såg i lfg channeln, "need tank for last spot heroic ramparts".det var 3 från en "rätt" bra guild och jag tänkte fan va soft, jag som behöver bälte därifrån. jag frågade runt i gruppen och ingen behövde just det bältet jag behövde. va bra tänkte jag!

det gick som smort inne i instancen utom 1 wipe pga felpull. efter 1a bossen (den enda healern behövde loot från som förövrigt var i den "rätt" bra guilden). gick healern och ninja pullade och sa "im sick of this wipes and this is taking to long time" och lämmnade gruppen. och såklart lämmnade dom andra 3 från hans guild.

jag försökte diskutera med honom men efter några meningar ignora han mig.

jag är så jävla less på "i r epic i r teh best" fasonerna. bara för dom har köpt guld och köpt alla deras epic/joinat en guild som farmar karazhan och får free epics.. var fan det var mycket bättre pre tbc där man gatt ha lite skill etc får att få gearen...

för att skapa diskussion; händer detta ofta på era servrar?

stavfel bjuder jag på.

24 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar