Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

framtidens spel!!!!

Postat av sweaker den 11 Augusti 2007, 22:12
22 kommentarer · 104 träffar
Hej !

Jag har tänkt på att under dom två senaste årtiondena har spelen ut veklats i Graffik, Ai förbättringar och en massa shit.

T.ex HL 1
Half life 1 har varit ett stor genom slag i Spelens "Historia" om inte HL 1 hade kommit så hade spelen inte sett ut som dom ser ut i dag.Va ja har för mig så kom det ut 97(rätta mig om ja har fel) och det var den grymmaset graffiken som fanns på spel då.First person shooter känslan hade aldrig varit så värklig som på HL1

HL 2
sen när HL2 kom var det typ samma men allt var förbättrat 100 ggr. Nästan all i min klass hade för kassa datorer för att klara av HL2 när det kom. (visst rätt många klarade av HL2 men inte på högsta på allt.)

Så nu undrar jag.... om spelen förbättras lika fort som dom har gjort nu hur kommer allt vara då. Kommer det en "konsoll" som är som WII fast du kommer vara som inne i det (typ 3D glasögon) å sånt, eller tekniken kanse har förbättrats så att du inte kommer behöva 3D glasögon ..........

Hur tror du det kommer bli med framtidens SPEL ?????
Föregående tråd

22 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar