Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

wow power char

Postat av sinner_1337 den 4 Juli 2007, 23:51
13 kommentarer · 146 träffar
Hallå alla nattmössor där ute.. Först vill jag bara påpeka att Fragbite ni har gjort ett mycket bra insats i denna commuityn.. och hoppas den kommer leva på länge :)

Har nyss drucikt runt en 2 pannor kaffe.. nyss slutat jobbat och ska iväg om 4 timmar igen hehe.. Så ja e döds trött så ber om ursäkt för eventuella stavfel :)

––––

Jo.. det är så att jag har en liten fråga till er wow lovers där ute som Förhoppningsvis har lite mer erfarenhet en vad jag har av olika chars..

1. Vilken av dessa chars är roligast och som man kan lvla snabbt med.. dvs GRYM dmg..

ALT, CHARS
1) Warlock - 28
2) Druid - 30

Mains
3) Warrior - 47
4) Hunter - 66
5) Rouge - 67
6) Priest - 63

2 classer vill jag ha ut.. Kan även tänka mig att köra upp en av mina alts till mains.. Men har tappat suget på alla mina chars.. det där e bara ett fåtal av alla jag har.. och vill veta vad NI tycker vilken som är igentligen roligast och som man lätt kommer med i en bra guild med..

Vill även väldigt gärna veta, massa För och mindre nackdelar =)
Som typ:
4, Hunter - Mycket lätt att lvla med, gör bra DPS, och är en rolig PVP / PVE class i endgame!

SÅ otroligt mycket tacksamt för svar!

Vilken class är _ Roligast _

95 personer har röstat

13 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 13 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..