Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

thefamous

Postat av kvirre den 4 Juli 2007, 23:53
138 kommentarer · 176 träffar
Jaha, nu är sek i gång och favoritiserar spelare i thefamous cupen. Vi började spela våran första match mot Domesticus bestående av Javax, pop, moddii, blandarn, cyb. Matchen slutade 16-13 till oss, då kommer det sig att javax och resten av hans sk clan, ska ha demos av oss. Japp, då privvar vi admin. Som nu är "sek". Han säger att vi ha 15 min på oss att ladda upp. Vilket blev lite jobbigt eftersom 2 st gick och rökte ur vårat lag, hursomhelst. Dem kommer tillbaks och kl är strax så att det gått en kvart, nu till saken. Har spelat diverse cuper där man har fått lite mera tid på sig att ladda upp demo. Så som trackdown gamepassion, och ja tillochmed thefamous, men admin "Petrhus".

Och jag visst. Det är regler. Men sedan kommer det en annan regler som jag aldrig hört talas om på thefamous cuperna. Vi fick ej begära demo eftersom det var mer än 10min efter matchen slutade, kl var vid det tillfället 9 MINUTER efter matchen.

ifl till saken. Är det rätt av sek i detta läge att ge dem vinsten till Domesticus, för att två styken gick och rökte. Vilket jag gjorde klart för honom. OM moståndet nu ska ha demos, så ska dom väl fan ha demos?! Men nej när Domesticus med javax och co fick veta att dem vunnit ska dem inte ha demos.

Och enligt javax skulle vi bli "ditsatta"

(23:16:52) overrun|kvirre[: Kul att begära allas demo?
(23:17:04) javax: ni kommer ju bli så ditsatta.
(23:17:09) overrun|kvirre[: jasså?

Men jag tycker fortfarande att det är fel av sek att favoritisera javax för att råkar vara lite "känd"

Som sagt, om dem ska ha demos ska dem väl ha det?!

Diskutera om vad ni tycker om detta.

Gjorde han rätt?!

160 personer har röstat
Föregående tråd
Nästa tråd

138 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 138 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..