1
Wow-problem (som vanligt)
Postat av Bingoraalf den 6 Maj 2007, 16:50
15 kommentarer · 30 träffar
Nu äre så att jag var i crossroads med min lvl 18 hunter, jag tog flyget till ogrimmar och när jag skulle landa så kunde jag inte det, så jag bara flög på stället. Efter ett tag kraschade spelet och jag var tvungen att starta om det.
Nu när det var omstartat så fick jag "blackscreen" varje gång jag gick in på gubben. Efter ett par försök fixade det sig själv. Men nu kommer jag till det nuvarande problemet som inte löser sig.
Varje gång jag går in på den huntern så efter 1min dör mitt internet och jag måste starta om modemet för att det ska fungera igen. Min lvl 2 undead warrior fungerar fina fisken och disconnectar inte... ingen av brorsans gubbar discar heller utan bara min jävla hunter...
Jag söker hjälp och/eller råd om vart jag ska vända mig för att få hjälp.
Regards Bingoraalf
Nu när det var omstartat så fick jag "blackscreen" varje gång jag gick in på gubben. Efter ett par försök fixade det sig själv. Men nu kommer jag till det nuvarande problemet som inte löser sig.
Varje gång jag går in på den huntern så efter 1min dör mitt internet och jag måste starta om modemet för att det ska fungera igen. Min lvl 2 undead warrior fungerar fina fisken och disconnectar inte... ingen av brorsans gubbar discar heller utan bara min jävla hunter...
Jag söker hjälp och/eller råd om vart jag ska vända mig för att få hjälp.
Regards Bingoraalf
Buggar erat wow sig 24/7
57 personer har röstat