Hej! jag är lite orolig över att guilderna ska sluta spela instancer som t.e.x Onyxia, bwl och ZG. Ett starkt bidrag till att jag började med wow var när jag såg min polares brorsa döda onyxia och sen körde ZG. Så jag undrar kommer det försvinna hela det här med ZG mm.? kommer guilderna bara köra dom nya i Outland? MVH
Så dumt när folk säger nåt dom inte har en aning om :)
pvp-gearen är bättre, och går snabbare att fixxa.. :P
Det talas om att göra Heroic Mode retrospektivt, men det är ingenting som är bästämt och det kommer absolut inte att hända vid släppet av The Burning Crusade.
Självklart så kommer ju Ragnaros inte droppa tier 5 även om du kör på heroic mode....om jag har fattat rätt så höjs bara dropchansen på saker och kanske att visa loots bara går å få på heroic i rätt instans...men ja kan garantera att du inte som sagt kommer kunna fixa tier 5 i mc eller bwl...dme har redan sina items dem droppar
Hursomhelst kommer dom ändra droppsen.
Har även hört att dom ska göra ZG till en 5 eller 10 manna.
Och vad tjatar du om under #7? Pratar du med dig själv?:X
sedan i hellfire pinesuella eller hurfan man stavar det :D
Finns magtherions lair dvs en annan drake så som onyxia.
sedan finns black temple och kharzan var du får tier 5 och 6
Shattered halls osv får du tier 4 i
Ja jag har läst på =)
Även kommer dom öppna Tree of life stället
vafan det nu heter.....
Iaf alla instancer kommer vara kvar... men om det kommer vara värt att göra vid 70 för looten? svar nej tvivlar jag på.
Du kommer kunna tex köra heroic mode zg typ med 10 70s.
Du kommer spara visa delar...
Jag säger iaf du kommer iaf ha det till 65-66 om du har tier 2-3
Tier1 = lika bra som dom blå itemsen av bossarna i instancerna.
Blåa 60 i tbc blir boostade dvs en 60 nu och en 60 rare i tbc är inte lika bra =)
hade somnat tex i bwl/aq40
inget dom fixar nu lär ju slå upplevelsen när man ser onyxia första gången, eller ragnaros hammare faller ner imo
jag blir så less, jag som precis fått bra gear och tar de flesta i duell, så kommer tbc :(
btw nihilum själv säger att dom körde med sin nuvarande eq till 67-68 och då hittade bättre saker ^^
btw, antagligen så kommer tier 4-6 droppas i dom nya instancerna, blizzard vore ju tokiga om dom ändrade så att det droppas i bwl,aq,mc,naxx på heroic mode :S