Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Jadu, jag tittat ut nått enkelt offer utanför systemet och följer denna person hem, tar fram min kniv så att jag är redo om det skulle bli tjaffs, efter det så går jag sakta upp bakom personen och frågar om han kan köpa en platta bärs åt lilla mig. 50% att han gör det.
1. köper skiten, är 18.
alternativt leta upp en oldschool kiosk som drivs av en senil gammal fåntratt med långa naglar och en skum blick, gör ett leg i paint då denne har kass syn.(har btw funkat en gång)
2. fram med raggarsträngkaggen och kör kycklingdansen?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
EDIT: för att få igång en fest.. lira ölspel :D så jävla klockrent, alltid nån jävla stackare som blir helt odrägligt full!
Om fezden tappat tempot ställer jag mig på bordet och gör helikoptern
fixa bättre musik o mindre nyktra personer!
ta dit 14 åriga flickor så blire "pök" EEHEHHEHE
<3 farsan
men vet min mamma att jag super, vet min far att jag ej har oskulden kvar? NEEEJ WAHAHHA LOL
alternativt leta upp en oldschool kiosk som drivs av en senil gammal fåntratt med långa naglar och en skum blick, gör ett leg i paint då denne har kass syn.(har btw funkat en gång)
2. fram med raggarsträngkaggen och kör kycklingdansen?