Tjenare!
Sitter o streamar vissa kvällar o bjuder på musik o sjuka skype-samtal ibland! Titta in, ni måste inte stanna om ni inte gillar det ni ser, men ibland är det förjävla kul!
Tack ! http://www.justin.tv/kungtrito n
Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Har läst rätt så mycket om detta, även kollat på klipp om 2012.
Vad jag har fått reda på var att det som nu ska hända 2012, var faktiskt egentligen beräknat att hända 2006 av alla mytomaner på internet.
Men det hände ju inte.. Och då kom Maya-kalendern fram i bilden och då sköt man fram det till 21 december 2012 istället, för att få det att verka mer trovärdigt.
Så undergången 2012, enligt mig, är bara en massa smörja. Så nu tycker jag att man kan sluta med dessa trådarna och fortsätta leva sitt liv 20 år längre tills det verkliga slutet ska komma!
Enligt Mayaindianerna _BÖRJAR_ jordens undergång 2012. Det som kommer hända enligt dom är att sydpolen kommer byta plats med nordpolen, vilket kommer skapa stora klimatproblem.
Tiden för att nord och sydpolen ska bytas plats beräknas ligga på över 10000 år, så för oss är det ingen fara.
Om NASA hade suttit på riktiga och exakta uträkningar hade dom nog släppt det till oss eftersom man vill kunna rädda mänskligheten OM det nu skulle hända något 2012, och då måste man börja jobba på det nu.
OnT: 2012=Bullshit. Det hände inget år 2000 heller.
Maja Indianerna har ju trottsallt aldrig haft fel. varje solnedgång dom föruspått för flera årsen stämmer ju.. Men är en av alla majaklanender som säger att jorden går under 2012 och finns typ över 1 miljon. en av som säger att jordens undergång är år 3078, en annan 2040
#6 Enligt Maya indianerna kommer vi på jorden gå in i en ny spirituell fas, därmed ett slut på deras kalender så att säga. Det har högt uppsatta människor inom mayakulteren sagt själva och i princip allt mayafolk förnekar att jorden kommer gå under. LÄS PÅ.
#9 Om vi nu säger att Jorden skulle gå under och att nasa vet om det, tror du ärligt att dom skulle släppa den information? Skulle bli sånt kaos så att det inte ens går att föreställa... Och nasa, Usa som ni vet vill antagligen behålla all information själv och försöka lösa det på deras sätt.
1. Det finns ingen anledning att tro att jorden kommer gå under 2012. 2. Det finns bra anledningar att tro att jorden inte kommer gå under 2012. 3. Därför bör man tro att jorden inte kommer gå under 2012.
#16 Faktum är ju att det finns vissa forskare som menar att världen kommer gå under 2012. Något med att planeterna står i linje och att det orsakar stor anspänning på jorden som orsakar mängder av jordbävningar och översvämningar.
Haha roligt med dessa stollar som tror att jorden ska gå under på något sätt. De vet inte hur. Sedan ska tydligen NASA, och enbart NASA trots att det finns flertalet instutitioner som kan observera samma saker som NASA, hålla något hemligt. Vad höll de hemligt igen? Ja just det, det vet ni inte.
Det fanns/finns några galna vetenskapsmän som har för sig att en stor stjärna, nemesis, ska göra oråd i oorts moln som i sin tur kommer skapa komet nedslag och massdöd på jorden. Detta sker enligt dom var 26 miljonte år och år 2012 är det tydligen dag, igen :] Dock så är detta omöjligt då en så stor stjärna lätt skulle synas med blotta ögat 2 år från oss..
#20 Det händer varje år den 21 december.. rtard =)
De där mayaindianerna, även azteker i Centralamerika/Mexico trodde ju att spanjorerna var gudar, och de trodde att när de sköt sina gevär var det en eldkraft från gudarna. De offrade till och med sitt eget folk till "gudarna".
Så säg mig, varför ska jag tro på dessa indianer som ansåg att spanjorer var gudar?
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
Vad jag har fått reda på var att det som nu ska hända 2012, var faktiskt egentligen beräknat att hända 2006 av alla mytomaner på internet.
Men det hände ju inte.. Och då kom Maya-kalendern fram i bilden och då sköt man fram det till 21 december 2012 istället, för att få det att verka mer trovärdigt.
Så undergången 2012, enligt mig, är bara en massa smörja. Så nu tycker jag att man kan sluta med dessa trådarna och fortsätta leva sitt liv 20 år längre tills det verkliga slutet ska komma!
Tiden för att nord och sydpolen ska bytas plats beräknas ligga på över 10000 år, så för oss är det ingen fara.
Källa: Forskare vid Chichén Itzá
OnT: 2012=Bullshit. Det hände inget år 2000 heller.
http://www.wimp.com/worldend /
1:07
*början nynna*
#9 Om vi nu säger att Jorden skulle gå under och att nasa vet om det, tror du ärligt att dom skulle släppa den information? Skulle bli sånt kaos så att det inte ens går att föreställa... Och nasa, Usa som ni vet vill antagligen behålla all information själv och försöka lösa det på deras sätt.
OnT: Jag skulle se Highscool Musical den sista dagen i mitt liv, så tar undergången självmord åt mig. :)
Jorden kommer inte att gå under, bara nå jävla religionsskit.
#20 Det händer varje år den 21 december.. rtard =)
Jag lovar om jorden går under 2012 så dör jag. Det lovar jag.
Så säg mig, varför ska jag tro på dessa indianer som ansåg att spanjorer var gudar?
se #11 länk......