jajaja.. antar att 98 % utav alla här bottar andå... men andå för oss som inte gör det..
bryr sig blizzard ett skit eller? hur kan dem vara stolta över sina 10 miljoner subs när 50 % är kineser, 40 % Bots och 10 % är spelare som verkligen spelar spelet?
Är ju helt omöjligt att spela en bg på natten.. det är jag och 9 bots i mitt lag, mot 10 bots i deras lag.. förvisso vinner man ju dem flesta, förutom då motståndarlaget har 2-3 spelare som inte är bots, och mitt lag har 9 bots (wsg/twinpeak)
Kul spel.. verkligen..... och blizztard, vad fan gör dem.. ne men dem bottar inte, vi måste ha bevis vettu.. eller så äre så att dem inte vill banna 90 % utav alla sina subs...
Fy fan! quit
Rival och övre glad i 3s är stor skillnad, på samma sätt övre rank 1 och tillfällig rank 1 (som dig) är stor skillnad. Övre glad och tillfällig rank 1 är minimal skillnad. Med det sagt, jag kunde inte bry mig mindre om att du tycker dig vara mycket bättre än mig, när det egentligen är bara en formalitet på papper.
Sen får du störa dig på mig hur mycket du fan vill, men grejen är ju den att du hatar en person på internet du inte har en aning om, och det bästa av allt är att det enda du har att gå på är dina egna förutfattade idéer om mig som inte ens stämmer in för fem öre. Enda du har rätt om att jag har stort ego, men jag känner mycket väl till mina begränsningar och det jag kan göra bättre. Resten av spyan som kommer ur dina uttalanden om mig är som sagt bara det du tror, men w/e.
jag tänker inte sitta och leta igenom massa gamla wow trådar men det är nog inte bara jag på fragbite som tycker du är allmänt dryg i onödan.
ja självklart är det en väldig skillnad på rival och glad, det var du som nämnde att du var bättre än majoritet och det är rival, eheh.
"övre rank1" är det endast på cyclone? så den ända r1n för dig är 3v3 på cyclone? om du hade spelat för rank1, så hade du vetat vad jag hade menat, rank1 är alltid rank1, på alla bgs, även fitt tysk fransk you name it servrar har bra lag med folk som miggar för r1, självklart är dem inte lika bra som de stora som tex cyclone/rampage/misery men det är helt annan sak än glad.
jag har ingen aning om vart dina glads är ifrån, vilka säsonger eller som vad men det luktar ju cyclone, jag vet exakt typen, du spelade säkert där på tbc där clone var helt klart bäst och sen när ni ser glads från andra bgs så ere "non cyclone glad /care".
jag har också plockat glads där, både i bc och i wotkl, same shit när man bara spelar för glad ändå, samma motstånd, den ända skillnaden i bc och typ s5 var att top10 lagen var turnerings lag.
Skrivet med min iPhone