Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Glömt namn på Tv-serie - Hjälp?

Postat av TheSleepyOne den 18 Oktober 2012, 04:49
7 kommentarer · 209 träffar
Tjena!

Jo, som rubriken lyder så har jag glömt namnet på en tv-serie som jag gärna vill få reda på. Skall försöka förklara det så bra som möjligt så kanske klockorna ringer i huvudet på folk.

Serien jag söker efter är en "MMA" fighing-serie. Det är ingen sådan som sänds på sena lördagskvällar på sportkanalerna, utan var mer som en fighting reality-dokumentär.

Den handlade om en hyfsat känd MMA-Fighter som hade varit tvungen att ta ett uppehåll på X antal månader pga en skada om jag inte minns fel. Dennes mål var att komma tillbaks i sin ursprungliga form genom att genomgå all sin träning inför comebackmatchen igen, fast på ett nytt och unikt sätt. På vägen ville han alltså få nya erfarenheter i kampsportsgenret. Han åkte land till olika genrers ursprungsland tror jag, och tränade deras olika unika "stilar", vägledd av lokala mästare.

Har för mig att han förberedde sig med allt detta inför sin comeback-match mot någon riktigt duktig ponke.

Här kommer lite ytterligare information, som jag inte är stensäker på, men om den ovan inte är till någon hjälp, kanske detta ger det nödvändiga för att klicka;

I ett avsnitt så tror jag att han står och sparkar som en jävel på bananträd. Med skenbenet.

Har för mig att han ser något ut som Jason "Mayhem" Miller, en typisk brittisk brawler.

Tackar för svar =)

//MVH
//Sleepy
Föregående tråd

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..