Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Problem med mitt gamla WoW account.

Postat av pianonerds den 25 Juli 2012, 17:21
9 kommentarer · 547 träffar
Tja!

Bestämde mig idag för att börja spela igen på ett av mina gamla accounts. Jag spelade aktivt på detta account under 2010 som en level 60 twink. (Jag hade alltså bara classic WoW, ingen expansion). Allting gick bra nu, loggade in på battle.net men sen när jag ska gå in på accountet så står det helt enkelt "You are unable to access this page because this license is banned, locked, or suspended." Jag har ALDRIG gjort något på detta account för att bli bannad, varken bottat, köpt guld eller någonting. Jag har heller aldrig vart hackad.

Jag tänkte att det kan ha något att göra med att det är så pass gammalt, det har ju varit inaktivt en väldigt bra tid. Kan verkligen inte komma på en anledning till att jag skulle vara bannad. Karaktärerna på accountet verkar också finnas kvar eftersom dom finns på Armory.

Sist men inte minst, har inte Blizzard någon slags mail, skit drygt att ringa men får väl ta och göra det i värsta fall. Den som löser problemet åt mig får ett Steam account med 1.6, Garrysmod, TF2 och dom flesta source spelen (DoD, cs source etc).

Tack på förhand!
Föregående tråd
Nästa tråd

9 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 9 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..