Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

BC rulle (cancelled)

Postat av V1RTUOSITY den 2 Februari 2012, 17:55
7 kommentarer · 168 träffar
filmat på 2.4.3 privat server, Om du är så arrogant att du redan är avskräckt är jag glad att du inte kollar.

Jag slutade med filmandet någon gång i augusti då footage i filmen är mycket äldre än när jag gjorde själva editen. Hur som helst är editen ca 4 månader gammal så jag är även bättre på det också i nuvarande.

Vi spelar gamla goa spr från tbc. Simeplt men ellegant. cs ks fear +silence vanish cs ks igen. Utöver detta fick jag aldrig riktigt chansen att showcasea vad jag ville i denna film eftersom en större del av motståndet var för kasst för o ens falla för standard grejor. dvs kunde inte tricksa som jag ville.

Inget supersjukt footage sådära mer en rolig film ja o en polare gjorde mera för nostalgi känslan. Om du är en bc hater är filmen så klart inte för dig.

edit: Om du undrar varför jag lagt upp en oklar film är för att jag känner att jag la ner mycket tid på redigeringen och tycker att den förtjänar att bli sedd i vilket fall. Enjoy ;)))

http://www.youtube.com/watch?v =tOGc_6bGcM8

7 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 7 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..