Jo det e så att jag snacka med en kille som sa att han skulle ge mig 2000 kr om jag fixade en Runescape account som fick fishing lvl 99.(har aldrig spelat runescape förut)
Och jag undrar om det finns nått Auto/macro program som e gratis, som e bra och e säkert?
Nån som har nått?
PS: han är en rik jävel
vill inte ha det där program scar för det e kasst, redan testat en gång
ere ingen som vet vad alla lvl 3 e för program?
Uhmm ironisk lr?
Du ska inte ta emot nånting som någon ger dig här på fragbite...
För tillfället är det enda som du har att välja på
* SCAR (färgklickare)
* neXus (java bot)
* ares (java bot)
*arga (java bot)
Fins lite andra diverse privata grejjer. Det mesta kostar om du ska ha bästa som finns ute nu.
Men jag föreslår att du kommer till sythe.org och börjar kika runt lite.''
MvH Cheeter @ sythe.org
Tyvärr men du ska inte yttra dig om detta. Jag kan hela historien i huvudet efter som att jag varit med i några år.
När kaitnieks la ner p.g.a. familjen (barn e.t.c) så startade moparisthebest en egen sida inriktad på java och alla gamla kaitnieks medlemmar drog dit. Mopar är störst på java men sythe.org ligger i grunden för allt. Det var där alla träffades från början. Eller egentligen så träffades ju alla på runeCMS men det bytta till sythe.org efter som att Cheater inte pallade äga skiten nå mer.
Vi (När jag säger vi menar jag sythe.org) har den största "svarta" marknaden gällande RS och även flest antalat medlemmar. mopar kanske har den högsta kompetensen men nu snackar vi ju om vilken sida som är störst.
Något mer du vill veta?
Jag har också varit med ganska länge i RuneScape (Classic). Jag började någon gång 2001.
# 15. Du har rätt i att Moparisthebest.com (som det endast hette på den tiden) skapades för mellan 1 och 2 år sedan. För att vara mer exakt, så skapades det i Februari 2006. Däremot vet jag inte om Sythe.org verkligen har funnits i 4 till 5 år.
Av ren nyfikenhet så har jag en fråga till er (KiimpaN & Charkel):
Har ni någon som helst kunskap inom Java-programmering, eller programmering över huvud taget?
Sythe.org har blivit hackat och återställt flera gånger.
Vi hade 70.000 member och sen blev vi av med databasen pga systemfel.
Sen har vi haft hårdisk crashar o.s.v. Idag kanske båda sidorna kan räknas undfär lika stor men det är ju en tolkningsfråga.
Och jag kan programmera VisualBasic men inte Java. Dock efter som att jag är så insatt i RS cheating har jag kontakter som är ganska hyffsade :p
Själv är jag en Java-programmerare, och har även en del väldigt bra kontakter, måste jag säga. Dels har jag jobbat åt ett företag (inom programmering) nu i våras, och sedan så ska jag börja en utbildning som heter "Applikationsutveckling" nu i höst.
Är du RS cheater? I så fall kanske du hört talas om pplsuckbawlz, han e ganska hård Java programmerare ^^ Han har vunnit tävlingar i USA e.t.c.
Du råkar inte känna speljohan? o.O
Hah hemligeheter? :p
Hemligheterna kan jag dock inte avslöja.