Tugas? Vad är deras problem?
Vad är det ärligt talat för fel på alla dessa tugas som tror de kan spela HoN? For real?!
Jag sitter i kö i drygt 5 minuter och får AP och kollar igenom statsen på laget och ser att det är två i laget som har 0.6kd och de andra helt ok, inser sedan att alla är tugas så fort spelet startar då det ramlar in meningar från alla håll och kanter med sina versaler och jag vet inte vad. Försöker få igenom en remake då jag inser att det är lost då en av våra 0.6kd(slither) köper boots + tangos och vill lanea med mig som är pollywog.
Nämner till laget är det är lost och våran slither kommer förlora gamet åt oss med sina items. Mark my words och jo vad händer.. Killen blir plockad av en 5s stun från valk och dör.. Han börjar sedan gnälla på att jag borde grippat valk som från min vinkel stod drygt 100 meter för långt bort.
Förlorade gamet som jag staterade i början och vem får självklart alla anklagelser för förlusten, jo jag. Förstår inte varför gjorde precis det jag skulle göra. Warda, tp för def tower och gjorde mer än vad jag egentligen borde för min roll som support men till förgäves då man ska få idioter på laget som inte ens förstår principerna med spelet och deras heros.. Blir helt ut sagt förbannad på dessa idioter som tror sig veta hur man spelar spelet.
Blir bara så jäkla ledsen för att man får sitt spel förstört av idioter som knappt kan kommunicera med den yttre världen för deras engelska är skit och så ger de upp direkt när ens lag har blivit blustade..
Ville bara skriva av mig för det är så irriterande att spela med sådana idioter. För övrigt 1600MMR
Disk.. Vad stör ni er på när ni spelar HoN?
Du kan även gå in och ta bort programmet helt och ta gå in bland nycklarna i windows och ta bort den där ifrån också, sen äre bara installera igen så har du nya traildagar :)
btw, hur fick du tv-tablån på skrivbordet?
Ladda ner crackat