HEJ ALLESAMMANS!
Kände att jag hade alldeles för många demos från 2010 så det var verkligen på tiden att göra något med dem!
Editmässigt kan jag väl säga på en gång att denna film inte är för dem som vill se 3D-grejer ploppa upp och en jävla massa nyskapande saker!
Ge den en chans vetja! =)
STREAM:
http://www.sk-gaming.com/video /316685-Hank_Fraps_Collection_ 2010
DL:
http://www.myupload.dk/showfil e/77297701a84.wmv
#3 vilket/vilka då? 8-D
#4 förklara gärna varför det var det sämsta du sett på länge xD
4/5
OCh musiken? Byt bort.
Färgerna? Fyfan.
sen så att motståndet var bottar i princip och att man märker att vissa gånger så var det verkligen en "grabbar jag recordar låt mig ta honom"-känsla över de hela. :)
#12 - Tackar! Jo, motståndet varierar verkligen från dåligt till iaf halvbra!
Musiken var duglig och frallorna med. Men motståndet var inge vidare..
Tror filmen skulle blivit bättre med riktig edit om du fattar vad jag menar. Fast tyckte det var skönt när man såg hp pengar osv men ändå vill man ha riktig edit.
Helt okej!
#18 Nej spelar inte med ReMiX, om jag spelat mot dem ? Möjligt :D ingen aning om jag ska vara ärlig
#19 Medium. Tack =>
Känns mer real då :o
Se värd helt enkelt.
komsåsade över hela skärmen.
#35 men hur ska man då kunna döda :'( *snyft*
#36 tackar tackar =D
1:13 --> då har han 100 hp.
1:18 --> har han 0 hp!!! OMGGG!!!!
trance <3
Jag dog senare under rundan, spolade tillbaka efter jag dött utan att en ny runda hade startats, slarvigt gjort av mig helt enkelt :>
#42 =D
OnT:
-
Ibland fick jag känslan av att du visste lite väl, men jag kan ha fel, ni kanske hade bra kommunikation i laget bara. Sedan var inte motståndet det bästa heller.
+
Bra edit, diggade musiken och diggade fragsen, även om som sagt motståndet inte var det bästa så var det ändå fina frags =D
7/10
#59 - Anledningen till varför ett par frags ser skumma ut då och då som du nu skriver är för att jag har klippt ihop dem så att det ska flyta på så bra som möjligt.
På flera av klippen har det ofta varit så att jag sett någon vid tidigare tillfälle / att någon sagt till på vent.
Hade jag haft hela rundor med i filmen vid varje frag hade detta nog varit världens tråkigaste film =D
Själv tycker jag att de som livnär sig på spelet har en ännu större uppfattning än vad jag har om vart motståndarna är :>
För övrigt ett tack till all positiv feedback!