Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Moviemaking

Postat av k0lix den 21 November 2007, 15:01
3 kommentarer · 156 träffar
Tjena.

Jag har ett bra tag nu försökt fixa problemet, men det går inte kan inte hitta felet. Det är så att jag ska göra en film om mig själv(inom cs), jag gör klippen i Videomach och sen så lägger jag in dom i Vegas och renderar, men problemet är att klippet hackar halft när jag ska kolla på det, det går inte i slow motion elr något sånt utan att det stannar upp vid ett tillfälle och sen så stannar den där ett tag, och så hoppar den ungefär 10 sec framåt och fortsätter där.. Så jag undrar om någon annan haft det problem och hur fan jag ska fixa det?

Om någon vet någon bra guide om hur man ska rendera så att det blir bra, och om hur man får bra kvalitè, så länka gärna.

Har kollat ganska många guider om kvalitèn men alla säger nästan olika så jag vet inte riktigt hur jag ska göra:S.

Tacksam för seriösa svar.

3 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 3 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..