Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
ot : NiCE, har oxo gjort en trippel en gång fast ingen kmr tro mig !!!! :(, awp_map på 1.5 min favvo server typ DiE servern hette den, kmr ut pang 3 i ett skott. jävligt nice !!!!!!!! :D
det är en trippel ffs, kolla på skotten och personerna så ser du/ni att dom dör samtidigt som han skjuter iväg de 3 skotten (han kör ju med burst och då kmr de 3skott i taget ^^)
dedär player-modsen e väl inte tillåtna egentligen?^^
huvudena o kropparna blir ju mycke större än normalt..
särskilt huvudena! jag överdriver inte om jag säger att dom nästan e de dubbla^^ nämen dom e iallafall rätt mycket större!
Man ser ju klart och tydligt att du först tar en dubbel och sen får den tredje. Om du ser dåligt så kan du ju kolla uppe till höger så ser du att du tar 2 först sen 1.
Alltså, när ska ni förstå att det inte är en trippel om inte namnen kommer upp exakt samtidigt? detta är en dubbel och ett vanligt hs precis efter, det är dock sjukt lotto och även väldigt snyggt, tro vad ni vill men det är ingen trippel.
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
den var väl helt fin....................
Crap, får vänta ett tag innan jag kan tanka igen.
Btw, varför skulle någon vilja ställa några frågor för en trippel? :P
Skönt klipp däremot.
men de va väll hyfsat snyggt :D
Edit: Nice : )
#6 | Tack
#15 | thx reffe xD
#17 | thx.
#25 | thx mannen.
#29 | thx
#36 | thx xD
Fint klipp btw :) /vision
jag tror dig #55 ;*
ot : NiCE, har oxo gjort en trippel en gång fast ingen kmr tro mig !!!! :(, awp_map på 1.5 min favvo server typ DiE servern hette den, kmr ut pang 3 i ett skott. jävligt nice !!!!!!!! :D
kan nämligen inte spela upp den i varken vlc eller bsplayer, samt media player. funkar ej.
TYP? ^^
#54 Nä, Det är Julafton
Han vill såklart att tråden ska hållas aktiv så fler folk tankar filmen och hans "famousmeter" stiger, helt förståligt. HUMAN NATURE!!
huvudena o kropparna blir ju mycke större än normalt..
särskilt huvudena! jag överdriver inte om jag säger att dom nästan e de dubbla^^ nämen dom e iallafall rätt mycket större!
men nice ändå
Du tar två sen en till! fin "trippel"
#77 Mjoo jag kan se det men trådskaparen hävdar att det är en trippel vilket det inte är!
Inte så snyggt.
#74 haha nej? smekte er totalt.
#79 Jag vet. Men några i clanen sa att det var trippel så skrev bara det :P
Fint daer xeeQ :) dock så trodde jag det var med awp! men fint : >>
Edit: Gud va tråkigt, det va ju med famas. Ingen "riktig" trippel då ju, kan man lika bra köra colt och skjuta 3 skott och få "trippel"