Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Ostabil ping

Postat av halåder den 1 Juni 2014, 15:33
8 kommentarer · 510 träffar
Skrev ju i helt fel forumstråd, så admin, ta bort samma inlägg som ligger under "lagsökning"

Halå!

är det bara jag som har ostabil ping i Dota 2 endast?

Med net_graph så är min ping normalt på 66 (eu west), men varje/varannan minut höjs pingen upp till 100 för att sedan gå ner till 66 igen, höjningen och sänkningen sker på ungefär 10 sekunder. Det är inget som påverkar mig jättemycket rent spelmässigt men man känner av det när man står och lasthittar t.ex. Ibland får jag packetloss av lagget också. Har haft så här länge och det är inte helt säkert att det är mitt internet det är fel på, minns jag rätt hade jag samma problem när jag var på lan för ett tag sen och då återstår det mellan att det är fel på min dator eller om det är fel på dota 2s servrar.

Så ni som kör med net_graph eller kollar pingen ofta, är det min dator/internet som det är fel på eller är det alltid såhär i dota. ska sägas att det är detsamma på stockholm servern, så det är inte bara EUwest. skulle vara skönt att veta vad som ligger bakom det.

Har 100/100 fiber från bahnhof

Ni som har net_graph, hoppar er ping upp och ner regelbundet under games?

15 personer har röstat

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Visa 8 kommentarer

Skriv en kommentar

Laddar..