1
CS:GO har slutat att fungera vid kart-byte
Postat av xyzxyzxyzxyzxyz den 1 Juni 2014, 15:05
4 kommentarer · 605 träffar
Jag har ett jävligt jobbigt problem, ungefär vid var 3:e kart-byte så krashar mitt cs, vilket leder till att den pug jag spelar ibland blir full osv. Det är alltså väldigt jobbigt. Jag har läst om problemet på steamforums där folk ger massa olika lösningar såsom:
·cl_disablehtmlmotd 1
·cl_forcepreload 1
·verify game cache
·Update nvidia drivers
·C:\Program Files\Steam\steamapps\common\Counter Strike Global Offensive\csgo\cfg) search for video.txt
search for a "settings.mem_level". On it's right should be a number, try setting it to 0
·Low graphic settings
Ingen av dessa lösningar har funkat för mig, så nu vänder jag mig till er fragbite, hur fixar jag denna otroligt jobbiga "BUG"?
Värt att notera är att det aldrig krashar på den första servern jag går in på, bara när det blir kartbyte.
TACK PÅ FÖRHAND!<3
·cl_disablehtmlmotd 1
·cl_forcepreload 1
·verify game cache
·Update nvidia drivers
·C:\Program Files\Steam\steamapps\common\Counter Strike Global Offensive\csgo\cfg) search for video.txt
search for a "settings.mem_level". On it's right should be a number, try setting it to 0
·Low graphic settings
Ingen av dessa lösningar har funkat för mig, så nu vänder jag mig till er fragbite, hur fixar jag denna otroligt jobbiga "BUG"?
Värt att notera är att det aldrig krashar på den första servern jag går in på, bara när det blir kartbyte.
TACK PÅ FÖRHAND!<3