God kväll.
Tänkte bara höra var alla fått sina keys ifrån, det verkar vara väldigt klurigt, och verkar vara i stor associering med tur.
Någon som vet vart man kan få en lätt, eller kan sälja en för 150 kr?
Diskussion;
När jag väl fått en dota 2 key, vilken hero känns relativt "lättspelad" för att vänja sig vid mechanics?
Tack på förhand.
Lich och Lion är lättspelade.
Sen ger jag dig Dota nyckeln!
Annars så kan vi ju förbjuda såna här trades på FB.
Jo, det är såhär att förra veckan, måndag, satt jag på mitt rum och kollade 4chan.org som vanligt. Det var en helt vanlig dag för mig, mamma stod i köket och förberedde mat för mig och min syster. Hon hade jobbat hela dagen, så det var toast som gällde, underbart och jag var hungrig som aldrig förr. Mamma var också helt slut för dagen, då hon jobbar som gymnasielärare på en skola i Karlshamn, där eleverna gör vad dom vill och inget mindre...
Vi bor i en hyresrätt i södra Kristianstad, och även på femte våningen. Därför var det viktigt för mig att vänja av mig när jag sitter och skypear med vänner, då jag kan börja skrika ganska högt utan att märka det själv. 16 år i ett stillsamt hus och 3 år i en hyresrätt är inte riktigt samma sak!
Jag får ett rop ifrån köket, min lillasyster och mamma säger att det är dags för att käka. Jag lägger headsetet på musmattan och lutar mig över skrivbordet och piper ut ett litet "brb" till mina skype-vänner.
När jag kommer ut till köket står min mamma där glad som få och säger att jag ska bestämma vad jag vill ha på min toast. Innan jag hinner tänka längre så hör jag hur ytterdörren smäller upp, jag och mamma tittar på varandra och får panik. Det tar cirka 3 sekunder för de mörkklädda männen att ta tag i min lillasysters nacke, släpa henne längs golvet och ut igenom dörren. Jag sprang efter och försökte ge mig på männen, tills jag såg att de hade en Glock i händerna. Jag skrek till dom ivrigt "VARFÖR GÖR NI SÅHÄR?!" "VAD VILL NI MED HENNE?"
Jag sprang ut i trapphuset och väckte hela lägenheten genom att på mina bara knän knysta fram ett; "VAD VILL NI HA AV OSS?!"
De stannade stillsamt upp i trappan, med händerna tätt täckande min lillasysters mun så att hon inte skulle skrika och pistolen precis vid hennes tinning.
"Du vet vad vi vill ha, det som alla vill ha just nu..."
Jag satte mig ner i trapphuset på knä gråtandes, jag satt där i flera timmar. Grannen kom ut och efter mamma hade ringt polisen cirka 15 gånger i förtvivlan att hennes dotter skulle råka ut för något illa, så berättade hon vad som hade hänt, med gråten i halsen.
Morgonen kom och jag hade inte sovit, jag går in på min dator för att skriva eventuellt trådar samt berätta för vänner om detta så att de kan berätta om de sett min 13-åriga syster någonstans.
Jag drar upp thunderbird som ligger i startmenyn och ser att jag har fått ett mail ifrån någon 123123hej@hotmail.com, i mailet står det följande:
"Vill du ha din syster tillbaka din lille skit? Kom då till domustorget i Kristianstad nästa vecka klockan 00:00, vilken dag som helst. Jag kommer stå och vänta på dig, och får jag inte min Dota2 Key tills slutet av veckan, så kommer du inte få se din kära syster igen."
Jag sitter här nu i panik, jag har fan ingen Dota2 key och som sagt vet jag inte heller hur jag ska få tag i en, därför vänder jag mig till er kära FBare. Vill någon hjälpa mig att få tillbaka min kära syster. Det finns gånger jag bara vill skära halsen av henne, men trots allt älskar jag henne av hela mitt hjärta.
Tack så mycket! Mvh // Tille ♥
Köp 2 keys på steam (44kr).
Skriv [H] 2 keys [W] 1 invite
Han fick sin Dota 2 - key för att han var på DH.