God kväll.
Tänkte bara höra var alla fått sina keys ifrån, det verkar vara väldigt klurigt, och verkar vara i stor associering med tur.
Någon som vet vart man kan få en lätt, eller kan sälja en för 150 kr?
Diskussion;
När jag väl fått en dota 2 key, vilken hero känns relativt "lättspelad" för att vänja sig vid mechanics?
Tack på förhand.
Lich och Lion är lättspelade.
Sen ger jag dig Dota nyckeln!
Annars så kan vi ju förbjuda såna här trades på FB.
Jo, det är såhär att förra veckan, måndag, satt jag på mitt rum och kollade 4chan.org som vanligt. Det var en helt vanlig dag för mig, mamma stod i köket och förberedde mat för mig och min syster. Hon hade jobbat hela dagen, så det var toast som gällde, underbart och jag var hungrig som aldrig förr. Mamma var också helt slut för dagen, då hon jobbar som gymnasielärare på en skola i Karlshamn, där eleverna gör vad dom vill och inget mindre...
Vi bor i en hyresrätt i södra Kristianstad, och även på femte våningen. Därför var det viktigt för mig att vänja av mig när jag sitter och skypear med vänner, då jag kan börja skrika ganska högt utan att märka det själv. 16 år i ett stillsamt hus och 3 år i en hyresrätt är inte riktigt samma sak!
Jag får ett rop ifrån köket, min lillasyster och mamma säger att det är dags för att käka. Jag lägger headsetet på musmattan och lutar mig över skrivbordet och piper ut ett litet "brb" till mina skype-vänner.
När jag kommer ut till köket står min mamma där glad som få och säger att jag ska bestämma vad jag vill ha på min toast. Innan jag hinner tänka längre så hör jag hur ytterdörren smäller upp, jag och mamma tittar på varandra och får panik. Det tar cirka 3 sekunder för de mörkklädda männen att ta tag i min lillasysters nacke, släpa henne längs golvet och ut igenom dörren. Jag sprang efter och försökte ge mig på männen, tills jag såg att de hade en Glock i händerna. Jag skrek till dom ivrigt "VARFÖR GÖR NI SÅHÄR?!" "VAD VILL NI MED HENNE?"