Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.
Hahahahahha Yung Lean, Yung Lean, Yung Lean... ;)
Var ganska säker förut på att du faktiskt var en helt vanlig fragbite'are men har lagt märke mer och mer nu på sista tiden hur du faktiskt är ett troll som oss andra :D
Nu slipper vi ljuga för varandra och inbilla oss massa grejer, vi är helt enkelt på samma kapitel nu, så att säga!
Kör hårt och lev väl! vi ses i kommentarsfältet ;)
Onödig kommentar.
Gammalt kapitel i mitt liv, jag är ALLTID snäll, fråga vem som helst. Bara för att du är ensam och bitter så behöver du inte försöka skämma ut mig för det.
Klart man mår dåligt, men man får ju inte visa det :( Har dock hittat en sak i livet som vill få mig att leva lite längre... Nämligen goth-kulturen, de människorna förstår mig. Finns alltid plats för dig här, Lean ;)
Copyright Fragbite. Allt innehåll på Fragbite är skyddat enligt Upphovsrättslagen. Citat eller texter baserade på Fragbites innehåll ska följas eller föregås av källhänvisning.
Alla åsikter uttryckta på Fragbite representerar varje enskild skribent och överensstämmer inte nödvändigtvis med Fragbites åsikter.
Programmering och design av Fredric Bohlin. För frågor rörande sajten kan du skicka iväg ett email till vår support.
Cookies
Fragbite använder cookies för att spara användarspecifik information så som t.ex. användarnamn. Cookies sparas även när man deltar i omröstningar och för att föra statistik. För att slippa cookies kan du stänga av cookies i din webbläsares inställningar eller välja att inte besöka Fragbite. Den här textraden finns här på grund av lagen om elektronisk kommunikation som trädde i kraft 25 juli 2003.
Annonsering
Är du intresserad av att annonsera på Fragbite, tryck här.
igår 00:25
2
ingen bryr sig, oskuld.
btw ses om två veckor igen, ingen lämnar freggabajt"
"
#15 Yung Lean Vanlig användare
2014-11-27 00:36
1
jävla nörd skäms du inte"
"
#7 Yung Lean Vanlig användare
2014-11-27 00:35
1
vem är du? idiot"
"
#13 Yung Lean Vanlig användare
2014-11-24 21:16
2
Du har aldrig pratat med en brud strupis, lägg dig inte i det här."
Kan leta fram 100 till exempel om du vill, DU om någon pestar ner det här forumet.
Var ganska säker förut på att du faktiskt var en helt vanlig fragbite'are men har lagt märke mer och mer nu på sista tiden hur du faktiskt är ett troll som oss andra :D
Nu slipper vi ljuga för varandra och inbilla oss massa grejer, vi är helt enkelt på samma kapitel nu, så att säga!
Kör hårt och lev väl! vi ses i kommentarsfältet ;)
Onödig kommentar.
Gammalt kapitel i mitt liv, jag är ALLTID snäll, fråga vem som helst. Bara för att du är ensam och bitter så behöver du inte försöka skämma ut mig för det.
Du e skön
Har hon till vänster att tacka för att jag lever idag. http://nb9.stumbleupon.netdna-cdn.com/0dH_qAGsg8yjfX40a6f8yg
Tack.
Jag söker mest mitt stöd hos J-popkulturen och hos min flickvän som gjort denna låt:
https://www.youtube.com/watch?v=yzC4hFK5P3g
Kawaii som fan, till skillnad från idiot #3