Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Datorn borde klara av cs!

Postat av lindw0sh den 22 Augusti 2009, 02:34
8 kommentarer · 101 träffar
Tja ala fragbitare!

Det är så att min dator SKA vara kapabel för cs1.6, med 100 fps flytande. Det är dock en bärbar men ska vara en "spel-bärbar" (om man kan kalla en bärbar för speldator)

Information om datorn:

processor: AMD Turion Dual core (~2 Ghz)
Minne: 2814
Grafikkort: Nvidia geforce 8200
DAC-typ: Integrated RAMDAC
Grafik minne: 512

I Nvidias kontrollpanel så har jag även ställt in ALLT för bäst prestanda, samt i windows.

Och dessutom har jag klockat mitt grafik kort, har precis lyckats genom en guide att fixa 100fps.
Dock har jag bara 100 fps då jag står stilla, rör jag på musen så går fpsen ner till stadiga 80-85!

I 1 smoke har jag ca 50 fps, då det kommer flera sjunker jag ned till 20-25.

Och vet inte om detta stämmer, men "timerefresh" i consol sägs visa din totala fps, gör den det så ligger min på 500. Har kollat med polares datorer osv, dem ligger på 2000+ :S

Jag vet också att du aldrig kan få ut samma prestanda ifrån en bärbar som stationär men wtf, cs är 10 år gammalt med mitt innehåll på denna dator borde jag ha fin flyt i datorn!

Tack på förhand och stavfel bjussar jag på.

8 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar