Het tjej i min nya klass, hjälp
Började i min nya klass på gymnasiet i torsdags. I min nya klass känner jag bara joel från nian.
Det är dock en sjukt snygg tjej i min nya klass som jag skulle vilja lära känna, behöver lite tips om hur jag ska göra för att komma henne närmare. Känns ju lite fult o bara gå fram till henne o be om hennes msn :D (ps har inte haft flickvän sen 7an).
Jag har tidigare sett att andra har öppnat sina hjärtan här på FB så nu gör jag detsamma i hopp om hjälp.
Vore väldigt tacksam för seriösa svar som inte handlar om folks 30slaka.
Edit:
Mycke har hänt nu under dagarna då fragbite har varit nere.
Måndag
Idag var en "lära känna klassen dag" där vi spelade fotboll o lite annat.
Efter fotbollen där mitt lag förlorade var det lunch så satt vi iaf vid samma bord! Satt dock 4 andra personer där också, blev som inge läge att prata med henne där :/
Drog dock några halvdåliga skämt som hon faktiskt skrattade åt :D
Tisdag
Började tisdagen med matte där jag satt mig bredvid henne, hann prata några minuter med henne sen kom hennes kompis o fråga om vi kunde byta plats :/
Ville ju självklart sitta kvar men vill ju inte framstå som påklistrad så jag reste på mig o gick o satt mig bredvid joel.
Efter matten hade vi håltimme så passade jag på att snacka lite med henne o hennes kompis, fick veta att hon gillar fotboll (kanske va därför mitt lag förlorade då vi inte spelade på samma lag). Sista lektionen var svenska, där vi fick reda på att vi skulle börja med grupparbeten. Vi ska bestämma grupperna på fredag.
Onsdag
Hände inte så mycke alls på onsdagen, fick som ingen chans att vara nära henne.
Torsdag
Första lektionen idag var idrott, jag kom lite sent till skolan idag och dom hade redan börjat med basket. Som tur var sa gympalärarn att jag skulle hoppa in i samma lag som (vill inte säga hennes riktiga namn men kallar henne sara).
Vi vann basketmatchen ganska lätt, lyckades tom sätta en snygg 3 poängare.
Till min förvåning fick jag en kram, tyvärr var det en gruppkram :/
Efter basketen frågade sara o hennes vän(kallar henne anna) om jag ville följa med till cafeterian. Väl där efter lite småprat om tv serier så samla jag mod och fråga efter deras msn (fråga efter bådas för att de inte skulle se suspekt ut). Var tyvärr tvungen o gå för jag skulle möta joel o några andra innan nästa lektion börja, hände dock inge mer i skolan. Men hoppas att hon är inne på msn ikväll så kan man iaf skriva nånting :)
Kommer med edit imorrn!
Sorry för jävligt sen edit men internet har strulat i helgen och vart smått upptagen. Har inte fått tillbax det än men sitter just nu hos joel. Hinner inte dra någon jätte lång edit men det går framåt. Enligt BBB ska jag internet funka till på onsdag igen kommer med recap edit då. Peace Out @FB
Annars testa att installera drivisarna du hade INNAN uppdatering? =)
Re-install life please.
Flimmer i lol bara so far
Skrivet med min Android-mobil
Drivrutinerna kan du ju ta bort från lägg till/ta bort program i kontrollpanelen, sen hämta hem de gamla drivisarna.
Testat stänga av vsync och testat ändra allting i Catalyst controll center osv
"I'm using Catalyst 12.7 Beta from AMD's website with 12.7 CAP 1. I have no flickering issues at all."'
Så testa ladda ner 12.7 drivisarna :D
Du kan inte överklocka 10%
Det funkade inte att använda 12.7 samma flimmer i LoL
Kan vara så att ditt minnens frekvens klockar ner sig så du kanske behöver ändra detta till högre frekvens, är den under 300Mhz?
Du måste se "hidden files" vad det nu heter på svenska, google!
Prova detta:
Stäng av CCC i taskmanger
C:\ Users\Användarnamn\AppData\ Local\ATI\ACE
öppna profiles.xml
Funktion name = "MemoryClockTarget_PCI_VEN_10 02 & DEV_6798 & delsystem _254D1458 & REV_00_4 & 80E7924 & 0 & 0008A">
<property Name="Want_0" value="15000" />
<property Name="Want_1" value="137500" />
Bara leta efter "memory target" , och ändra det från 15.000 till 30.000.
Starta om och det borde du ha 300/300 idle.
Men dom flesta ska inte behöva det.
#34, Då han satte igång det i LoL ja.. men då kanske han hade det ON i grafikkortet vilket kan ha gjort att det krånglat?
Det ser ut såhär va?
http://www.youtube.com/watch?v =PZfsaaLouqs&list=LLzosAaeushi gQLw704TUj9w
Lås fast fpsen på typ 80 i LoL.
Något man kan göra?
Min skärm är 120HZ så allt under 120 fps känns sjukt dåligt.