1
Lägg in HLTV på en server
Postat av daigo den 21 December 2004, 14:23
5 kommentarer · 150 träffar
Jo så här är det att jag ska lägg in HLTV på en server på en annan dator som inte har internet och alltså inte den här online verisionen av Counter-strike 1.6
Den verisionen jag har är "cs1.6full_v4+zbot" och det går inte att köra online med den för att jag har den på min dator med internet och då funkar det inte.
När jag öppnar HLTV och skriver multicast 1 och sen när jag har skrivit det så står det att den är igång.
När det är klart så öppnar jag CS och lägger upp en server sen när jag ska connecta med HLTV:n så skriver jag:
connect 192.168.0.1:27015 , Det står att det är ip:t till servern.
Efter att jag har skrivit det så står det:
This server is using a newer protocol then your client . You should check for updates to your client.
Så frågan är då:
Vad ska jag göra för att det ska funka?
Den verisionen jag har är "cs1.6full_v4+zbot" och det går inte att köra online med den för att jag har den på min dator med internet och då funkar det inte.
När jag öppnar HLTV och skriver multicast 1 och sen när jag har skrivit det så står det att den är igång.
När det är klart så öppnar jag CS och lägger upp en server sen när jag ska connecta med HLTV:n så skriver jag:
connect 192.168.0.1:27015 , Det står att det är ip:t till servern.
Efter att jag har skrivit det så står det:
This server is using a newer protocol then your client . You should check for updates to your client.
Så frågan är då:
Vad ska jag göra för att det ska funka?