Felmeddelande :( Din CSS har inte laddats som den ska. Testa reloada sidan.
1

Hjälp med cs lagg?

Postat av HeatoN__Riktiga den 9 November 2004, 23:48
5 kommentarer · 136 träffar
Hejsan, Nu e det så här att jag blir väldigt irriterad på min dator och skulle villja ha hjälp av någon som kanske haft samma problem...Det är nämligen så att jag har problem men "äckliga" små lagg i cs..(även en lan server så det har inget med rates eller ping att göra) jag har ett Geforce 4 ti4800 som fungerat som en klocka tidigare, men helt plötsligt efter typ att jag formaterat ena hdd:en eller nåt så började detta... jag hade alltid en stadig fps på 100 med vert synk off och 60 i hz men sedan för ett tag sedan så började det..:'( fps:en hoppar hur som helst går ner o ligger på 60-70 ibland medans den ligger på 100 nån enstaka gång (typ i steam menyn)...Vad kan jag göra för att få det som det var förut, det är jätte tråkigt att lira om det är sådana smålagg! Jag har testat att installera om drivrutiner mm....Kan det kanske ha någonting med min skärm att göra? Bytte nämligen min gamla 15" mot en annan nyare 17" och det kan ha blivit "fel" efter det... men vet inte säkert.. Asså nån som typ har något tips så vore det snällt.... MVH Marcus

5 kommentarer — skriv kommentar

Kommentarerna nedan är skrivna av användare på Fragbite. Fragbite granskar inte sanningshalten i texten och du uppmanas att själv kritiskt granska och bemöta texten. Förutsätt inte att innehållet i texterna är sanning.

Skriv en kommentar